مطالب مرتبط:
دولت پزشکیان آخرین فرصت؛ ماندن در سطح زبان بدون موفقیت، بر باد دهنده امید
آذری جهرمی در گفت و گو با رضا رشیدپور: پای آقای پزشکیان ایستاده ایم و خواهیم ایستاد؛ اگر از من کمک بخواهد، حتما هستم/ نظرم در مورد اینکه لاریجانی معاون اول شود، مثبت است/ همه به این نتیجه رسیدند سیاست ها در مورد اینترنت شکست خورده است
پای آقای پزشکیان ایستاده ایم و خواهیم ایستاد؛ اگر از من کمک بخواهد، حتما هستم | نظرم در مورد اینکه لاریجانی معاون اول شود، مثبت است | همه به این نتیجه رسیدند سیاست ها در مورد اینترنت شکست خورده است
آذری جهرمی در گفت وگو با رضا رشیدپور: پای آقای پزشکیان ایستاده ایم/ طالبان را توهین نمی دانم!
آذری جهرمی: پای آقای پزشکیان ایستاده ایم/ «طالبان» را توهین نمی دانم!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 00:302024-07-25سياسي

همه ما خواستار موفقیت دولت آقای پزشکیان هستیم


وزیر کشور با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب مبنی لزوم کمک همه به رییس جمهور منتخب، گفت: ما هم با تمام وجود موفقیت آقای پزشکیان را خواستاریم.

- ایسنا/خراسان رضوی وزیر کشور با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب مبنی لزوم کمک همه به رییس جمهور منتخب، گفت: ما هم با تمام وجود موفقیت آقای پزشکیان را خواستاریم.

احمد وحیدی چهارم مرداد در نشست با استانداران سراسر کشور که به میزبانی استانداری خراسان رضوی در سالن اجتماعات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای خدمت اظهار کرد: شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی انصافا یک نمای جدیدی از جایگاه ریاست جمهوری ترسیم کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاندار شهید مالک رحمتی افزود: شهدا روشن کننده محفل ما هستند و از آنها درخواست شفاعت داریم.

بر این اساس باید گفت در حالی دولت سیزدهم به اتمام می رسد که یک روحیه معنوی همراه با گرامیداشت یاد شهدای خدمت حاکم بر فضاهای گوناگون است.

وزیر کشور با قدردانی از زحمات استانداران در سراسر کشور بیان کرد: همانند رییس جمهور شهید که شب و روز در خدمت انقلاب و مردم بودند، استانداران هم زحمات بسیاری کشیدند و دستاوردهای فراوانی از این تلاش بی وقفه در کشور شکل گرفت.


برچسب ها: استاندار - آیت الله سیدابراهیم رییسی - خراسان رضوی - رهبر انقلاب - پزشکیان - خواستار - سپهبد حاج قاسم سلیمانی
آخرین اخبار سرویس:

همه ما خواستار موفقیت دولت آقای پزشکیان هستیم

همه ما خواستار موفقیت دولت آقای پزشکیان هستیم