مطالب مرتبط:
نشست هم اندیشی دادگستری کل وفرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی
ساخت3 هزارو400واحدنهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی
تجلیل از 9 بانو در اختتامیه دومین کنگره زنان تاثیرگذار آذربایجان غربی
احیای سه تالاب آذربایجان غربی در دولت سیزدهم
پیرانشهر رکوردار تولید چغندرقند در آذربایجان غربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 18:152024-07-24سياسي

تاکید رییس کل دادگستری آذربایجان غربی برارتقای امنیت مرزها


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی بر تقویت و تشدید اقدامات قضایی و مرزبانی برای ارتقای امنیت مرزها ،ناامن کردن مرزها برای ضد انقلاب و مقابله جدی با قاچاقچیان سلاح و گروگانگیران اتباع خارجه تاکیدکرد.

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی ،    جلسه کمیته راهبردی و نشست تخصصی و هم اندیشی در خصوص موضوعات مرزی آذربایجان غربی با حضور رییس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرمانده مرزبانی، قضات مربوطه و فرماندهان مرزبانی استان و حضور ویدیو کنفرانسی مسئولان قضایی و فرماندهان مرزبانی حوزه های قضایی مرزی در سالن جلسات فرماندهی مرزبانی استان برگزار شد.

  رییس کل دادگستری استان در این جلسه با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان به نقش مهم استان آذربایجان غربی در تامین امنیت کشور پرداخت و بیان داشت: استان آذربایجان غربی دروازه تامین امنیت عمق کشور است و نتیجه اقدامات آن امنیت و آرامش کشور را به ارمغان می آورد.

عتباتی ادامه داد: امنیتی که در استان و کشور حاکم است به دستان باکفایت قضات شجاع، پاکدست و دلسوز و از خودگذشتگی های مرزبانان غیور و در سایه تعاملات و همکاری ها بین این مجموعه ها حاصل شده است.


برچسب ها: آذربایجان غربی - رییس کل دادگستری - استان آذربایجان غربی - آذربایجان - دادگستری آذربایجان غربی - استان - مرزبانی
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس کل دادگستری آذربایجان غربی برارتقای امنیت مرزها

تاکید رییس کل دادگستری آذربایجان غربی برارتقای امنیت مرزها