مطالب مرتبط:
سامانه +137 به کمک مدیریت بحران شهر تهران می آید
استفاده از سامانه +137 برای رفع خطرات در تهران
وزیر خارجه ترکیه به تهران می آید
شهر گربه ها 2 به سینما می آید
مدیرکل مدیریت بحران: شناسایی نقاط سیل خیز در البرز ضروری است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 14:302024-07-29اجتماعي

سامانه +137 به کمک مدیریت بحران شهر تهران می آید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به پیشنهاد سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برای همکاری با سامانه +137 در خصوص موضوع HSE، - در جلسه مشترک رییس دبیرخانه HSE شهر تهران و مدیران ارشد مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی بر استفاده از ظرفیت مناسب مرکز سامانه +137 برای کمک به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تأکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به پیشنهاد سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برای همکاری با سامانه +137 در خصوص موضوع HSE، جلسه ای با حضور رییس دبیرخانه HSE شهر تهران و مدیران ارشد مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی در مرکز سامانه +137 برگزار شد.

در این دیدار سید سجاد موسوی رییس دبیرخانه HSE شهر تهران با اشاره به جایگاه HSE در شهرداری تهران گفت: با توجه به جایگاه نظارتی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران که به دنبال رفع خطر و پیشگیری از رخداد بحران در شهر است، همکاری بسیار نزدیک و مناسب با مرکز سامانه +137 کمک بزرگی به ما برای رفع خطرات احتمالی در شهر تهران خواهد بود.

رییس دبیرخانه HSE شهر تهران افزود: با توجه به حجم نیروی انسانی در مدیریت بحران و گستردگی پایتخت و وجود خطرات بسیار در شهر این فرصت را به ما نمی دهد که تک تک خطرات را کنترل کنیم به همین دلیل نیازمند استفاده


برچسب ها: شهر تهران - مدیریت بحران - تهران - سامانه - مدیریت - پیشگیری - بحران
آخرین اخبار سرویس:

سامانه +137 به کمک مدیریت بحران شهر تهران می آید

سامانه +137 به کمک مدیریت بحران شهر تهران می آید