مطالب مرتبط:
هشدار فرمانده انتظامی تهران به اتباع خارجی بدون مجوز/ مجرمید + ویدئو
تشکیل کارگروه روزآمدسازی نقشه جامع علمی کشور
موافقت وزارت کشور با تشکیل ناحیه ویژه باغ های شیراز
متهمان پرونده قاچاق سوخت بیش از 40 میلیون لیتر گازوییل از کشور خارج کردند
جزییات گروگان گیری اتباع تاجیک در تهران / فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 10:302024-08-19حوادث

اتباع غیرمجاز باید از کشور خارج شوند/ توضیح درباره احتمال تشکیل فرماندهی انتظامی شمیرانات


فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که اتباع بیگانه ای که در داخل کشور و به خصوص تهران هستند باید مجوز داشته باشند و اگر نداشته باشند باید از کشور خارج شوند.

- فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که اتباع بیگانه ای که در داخل کشور و به خصوص تهران هستند باید مجوز داشته باشند و اگر نداشته باشند باید از کشور خارج شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عباسعلی محمدیان در نشست خبری که صبح امروز در ستاد فاتب برگزار شد، گفت: سرقت ها در پایتخت از ابتدای سال تاکنون 18 درصد کاهش یافته است و سرقت های به عنف نیز 29 درصد کاهش یافته است و سرقت های مسلحانه نیز50 درصد کاهش می یافت اما اقدامات این گروه که امروز جزییات دستگیری آنان اعلام شد باعث شد به این عدد 50 نرسیم ولی در حوزه های مختلف شاهد کاهش سرقت ها هستیم.

وی افزود: تعداد تماس های پلیس، پنج درصد افزایش داشته اما تماس های مربوط به سرقت 12 درصد کاهش یافته است که این نشان می دهد میزان سرقت ها در کل کاهش یافته است.

رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: حتی در زمینه سرقت های وسایل نقلیه نیز سرقت خودرو 9 درصد کاهش یافته و 23 درصد کاهش سرقت موتورسیکلت را هم شاهد هستیم.

زیرا معمولا از خودرو و موتورسیکلت سرقتی برای انجام جرایم دیگر استفاده می شود و مردم سریعا شکایت می کنند بنابراین وسیله نقلیه ای نیست که دزدی باشد


برچسب ها: فرمانده انتظامی تهران بزرگ - فرمانده انتظامی تهران - فرمانده انتظامی - اتباع بیگانه - انتظامی - فرمانده - تهران
آخرین اخبار سرویس:

اتباع غیرمجاز باید از کشور خارج شوند/ توضیح درباره احتمال تشکیل فرماندهی انتظامی شمیرانات

اتباع غیرمجاز باید از کشور خارج شوند/ توضیح درباره احتمال تشکیل فرماندهی انتظامی شمیرانات