مطالب مرتبط:
نجفی، معاون وزیر خارجه: آمریکا برای مذاکرات جدی در ارتباط با رفع تحریم ها آمادگی ندارد/ سطح مشارکت در مراسم تحلیف نسبت به سال 1400 بسیار خوب خواهد بود/ اموال منجمد شده ای در خارج از کشور نداریم
تیراندازی در خانه سالمندان 5 کشته برجای گذاشت
حادثه رانندگی در محور کامیاران- سنندج 2 کشته برجاگذاشت
سردار سوری: 14750 طلبه به مناطق عملیاتی اعزام شدند/ سال گذشته هیچ حادثه ای در راهیان نور نداشتیم
آیا تا انتهای سال شاهد وقوع رکود اقتصادی در آمریکا خواهیم بود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1403 ساعت 18:452024-07-22سياسي

در 600 حادثه تیراندازی سال گذشته در آمریکا، 700 نفر کشته شدند


کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا امروز در جریان نشستی تصریح کرد که در 600 حادثه تیراندازی سال گذشته این کشور، 700 نفر کشته شدند.

- کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا امروز در جریان نشستی تصریح کرد که در 600 حادثه تیراندازی سال گذشته این کشور، 700 نفر کشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا امروز دوشنبه در نشستی خواستار استعفای مدیر سرویس مخفی این کشور در پی حمله هفته گذشته به دونالد ترامپ شد.

بر اساس اعلام این رسانه، کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا در گزارش خود در صحن کنگره با اشاره به حادثه ترور دونالد ترامپ خواستار استعفای کیمبرلی چیتل مدیر سرویس مخفی آمریکا شد.

کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا همچنین اعلام کرد که در 600 حادثه تیراندازی در سال گذشته میلادی در این کشور، 700 نفر کشته شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر ، در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می شود، لابی قدرتمند سلاح اجازه نمی دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت بر حمل سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه ها سبب شده تا اغلب مردم اسلحه شخصی در اختیار داشته باشند و به همین علت آمار قتل و کشتار در این کشور


برچسب ها: مجلس نمایندگان آمریکا - نمایندگان آمریکا - مجلس نمایندگان - کمیته نظارت - نظارت مجلس - نمایندگان - آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

در 600 حادثه تیراندازی سال گذشته در آمریکا، 700 نفر کشته شدند

در 600 حادثه تیراندازی سال گذشته در آمریکا، 700 نفر کشته شدند