مطالب مرتبط:
خبر خوش برای استقلالی ها/ بازگشت طوفانی یامگا به ترکیب استقلال
خبر خوب فناوری;صرفه جویی در مصرف آب با پیاده سازی فناوری نانوحباب در تصفیه خانه ها
خبر فوری | این دسته از کارگران حقوقشان افزایش یافت
خبر خوش/ واریزی بزرگ برای بازنشستگان
خبر فوری درباره تعطیلی ادارات فردا پنج شنبه 11 مرداد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 20:402024-07-31حوادث

چد خبر کوتاه از شهرستان های نیشابور و سرخس


، معاون مدیر عامل و رییس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: ساعت 18 روز گذشته به دنبال اعلام مرکز EOC استان، مبنی بر سقوط از ارتفاع مردی 41 ساله در ارتفاعات شهر بار، دو تیم از نجاتگران تخصصی کوهستان شعبه و یک تیم از خانه هلال شهر بار سریعا به موقعیت اعزام شدند.

اسماعیل شاه بیکی افزود: مصدوم که از ناحیه سر و گردن دچار آسیب شده بود توسط نجاتگران شعبه پس از انجام اقدامات اولیه، توسط بسکت بعد از 7 ساعت عملیات طاقت فرسا برای  ادامه درمان در مرکز درمانی تحویل نیرو های اورژانس شد.

امداد رسانی به مصدوم حادثه تصادف کامیون و پراید در نیشابور رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: با برخورد یکدستگاه کامیون و پراید در بزرگراه مشهد نیشابور و در محدوده ی روستای چاه بلند  یک دستگاه آمبولانس از پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.

سید حمید حسینی افزود: کارشناسان فوریت های پزشکی تنها مصدوم این حادثه را برای ادامه روند درمان، تحت مراقبت درمانی به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل کردند.

آموزش 126 سرباز در مراکز فنی و حرفه ای سرخس رییس اداره فنی وحرفه ای سرخس در نشست خبری با خبرنگاران گفت:در چهار ماهه نخست امسال 514 آقا و 166 خانم را در مرکز آموزش دادیم که از این تعداد خانم 66 نفر از روستا هستند.


برچسب ها: نیشابور - دانشگاه علوم پزشکی نیشابور - اورژانس پیش بیمارستانی - رییس جمعیت هلال احمر - دانشگاه علوم پزشکی - اسماعیل شاه بیکی - دستگاه آمبولانس
آخرین اخبار سرویس:

چد خبر کوتاه از شهرستان های نیشابور و سرخس

چد خبر کوتاه از شهرستان های نیشابور و سرخس