مطالب مرتبط:
وزیر کشور: عدم انعکاس اربعین در رسانه های دشمن به دلیل هراس دشمن از آن است
عضویت 75 خبرنگار یزدی در سامانه جامع رسانه های کشور
عضویت 75 خبرنگار یزدی در سامانه جامع رسانه های کشور
پایگاه خبری «میعاد» به خانواده بزرگ رسانه های کشور پیوست
اثرگذاری همراهی اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 17:152024-08-07سياسي

تاکید بر توجه سیاست گذاران به بازسازی انقلابی ساختار رسانه ای کشور


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار پیامی برای تبریک روز خبرنگار درعین حال بر بازسازی انقلابی ساختار رسانه ای کشور تاکید کرد.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار پیامی برای تبریک روز خبرنگار درعین حال بر بازسازی انقلابی ساختار رسانه ای کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی متن پیام عبدالحسین خسروپناه به این شرح است: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم اهالی محترم فرهیخته و سخت کوش رسانه سلام علیکم روز فرخنده 17 مرداد که آمیخته با عطر شهادت خبرنگار عزیز کشورمان شهید صارمی است فرصتی است برای نکوداشت و پاسداشت شما عزیزان که در کارزار بزرگ رسانه و جنگ روایت ها با صداقت و سخت کوشی برای رشد و اعتلای فرهنگ کشور تلاش بی شائبه دارید و صمیمانه از شما عزیزان که با وجود محدودیت ها و مشکلات متعدد، در آگاهی بخشی از ارزش های کشور به مردم ایران و جهان تلاش بی وقفه دارید تشکر و قدردانی می کنم.

در جنگ ترکیبی پیش روی کشور عزیزمان، رسانه حرف اول را می زند و تمام ظرفیت های رسانه ای دشمنان برای ناامید کردن مردم کشور و سرپوش گذاشتن بر دستاوردهای انقلاب اسلامی عزم خود را جزم کرده که ساختار رسانه ای کشور در این کارزار صعب و پر چالش مأموریتی بسی سنگین بر دوش خود دارد.


برچسب ها: شورای عالی انقلاب فرهنگی - شورای عالی انقلاب - انقلاب فرهنگی - انقلاب - تبریک روز خبرنگار - شورای عالی - رسانه
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر توجه سیاست گذاران به بازسازی انقلابی ساختار رسانه ای کشور

تاکید بر توجه سیاست گذاران به بازسازی انقلابی ساختار رسانه ای کشور