مطالب مرتبط:
فرصت های کارآفرینی با توجه به نقش سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات
قیمت واقعی دلار 70 هزار تومان است/ ارزپاشی؛ از مشاهدات میدانی تا ادعای بانک مرکزی/ امید بازار ارز به دولت چهاردهم در میانه تنش سیاسی
اطلاعات زیادی از تیم شباب الاهلی در دسترس ما نیست
اطلاعات تازه درباره یارانه نقدی و کالا برگ
روزنامه اطلاعات توقیف شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 11:202024-08-06اقتصادي

ایجاد بانک اطلاعات فناوری های کردستان از مزایای مهم فن بازار است


ایجاد بانک اطلاعات فناوری های هر استان و همچنین تعامل آنها در قالب یک ساختار ملی و جلوگیری از موازی کاری و هزینه کرد مجدد و تلاش در راستای همگرا کردن و هم افزایی فعالیت ها را از جمله مزایای شبکه فن بازارهای منطقه ای عنوان کرد.

- ایسنا/کردستان مشاور رییس پارک فناوری پردیس گفت: ایجاد بانک اطلاعات فناوری های هر استان و همچنین تعامل آنها در قالب یک ساختار ملی و جلوگیری از موازی کاری و هزینه کرد مجدد و تلاش در راستای همگرا کردن و هم افزایی فعالیت ها را از جمله مزایای شبکه فن بازارهای منطقه ای عنوان کرد.

کمال محمدی، امروز در بیست و دومین نشست سراسری فن بازار منطقه ای و تخصصی کشور در سنندج، اظهار کرد: عامل اقتدار، اشتغال و رفاه مردم بحث توجه به فناوری است.

وی افزود: در کشور از ابتدای انقلاب تا کنون تلاش زیادی برای توسعه در بخش فناوری انجام و شرکت های دانش بنیان ایجاد شد و با پژوهش های مهم به جایگاه خوبی در زمینه فناوری رسیدیم.

مشاور رییس پارک فناوری پردیس به برنامه ریزی برای ایجاد شبکه فن بازار در استان ها اشاره کرد و ادامه داد: وظیفه این فن بازارها، مدیریت و جمع آوری اطلاعات مرتبط با دستاوردها و نیازهای فناوری منطقه، برای تسهیل در مبادلات فن آوری و ارائه انواع خدمات تخصصی مرتبط با آن است که با توسعه شبکه جامعی از متخصصان و نهاد


برچسب ها: فناوری - فن بازار - اطلاعات - رییس پارک فناوری پردیس - بازار - موازی کاری - شرکت های دانش بنیان
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بانک اطلاعات فناوری های کردستان از مزایای مهم فن بازار است

ایجاد بانک اطلاعات فناوری های کردستان از مزایای مهم فن بازار است