مطالب مرتبط:
خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن ممنوع و غیرقانونی است
خرید و فروش امتیاز واحد های مسکونی نهضت ملی مسکن ممنوع و غیرقانونی است
خرید و فروش امتیاز واحد های مسکونی نهضت ملی مسکن ممنوع و غیرقانونی است
طرح نهضت ملی مسکن روش مناسبی برای تحقق قانون جهش تولید مسکن بوده/ مسیر رسیدن به ساخت یک میلیون مسکن در دولت چهاردهم هموار خواهد بود
دلسردی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن/ احتمال انصراف یک میلیون متقاضی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 10:502024-07-24اقتصادي

امتیاز طرح نهضت ملی مسکن فروشی نیست


مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: هیچ پایه قانونی برای خرید و فروش امتیاز مسکن ملی وجود ندارد و خریدار و فروشنده هر دو متضرر می شوند.

- ایسنا/خوزستان مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: هیچ پایه قانونی برای خرید و فروش امتیاز مسکن ملی وجود ندارد و خریدار و فروشنده هر دو متضرر می شوند.

مسعود بیات منش در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن در بنگاه های مشاور املاک غیر قانونی بوده و با مشاوران املاک برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق ماده 13 قانون ساماندهی بازار مسکن، زمین و اجاره بها خرید و فروش امتیاز مسکن های حمایتی ممنوع است، افزود: در این قانون قید شده است که حق انعقاد معاملات و اعطای وکالت و انتقال حق انتفاع اراضی یا عیان یا امتیاز ثبت نام به هیچ وجه وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان ادامه داد: امکان استفاده از امتیاز زمین یا مسکن یا تسهیلات بانک مسکن (که به امتیاز فرم ج معروف است) برای خانواده های ایرانی تنها یکبار وجود دارد و فروشندگان دچار ضرر دائمی خواهند شد.


برچسب ها: خرید و فروش - امتیاز - فروش امتیاز مسکن ملی - فروش - قانون - خرید - مسکن
آخرین اخبار سرویس:

امتیاز طرح نهضت ملی مسکن فروشی نیست

امتیاز طرح نهضت ملی مسکن فروشی نیست