مطالب مرتبط:
کارنامه سوابق تحصیلی در سامانه قابل مشاهده است
کارنامه سوابق تحصیلی در سامانه قابل مشاهده است |
روش محاسبه تراز سوابق تحصیلی چیست؟
eservices.tamin.ir فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی | مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی/ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی
آمار تکان دهنده از بازنگری سیستم آموزشی کشور/ نارضایتی 60 درصد فارغ التحصیلان از رشته تحصیلی خود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 09:352024-08-14اجتماعي

مشاهده کارنامه سوابق تحصیلی


کارنامه سوابق تحصیلی در سامانه قابل مشاهده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، بر اساس اطلاعیه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش کارنامه سوابق تحصیلی در سامانه قابل مشاهده است و در این مرحله از اعلام نتایج امکان ثبت هیچ گونه درخواست بررسی مجددی وجود ندارد.

اطلاعیه آموزش و پرورش به شرح زیر است؛ ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی متقاضیان ورود به آموزش عالی، به اطلاع می رساند کارنامه سوابق تحصیلی ملاک عمل در پذیرش آموزش عالی برای رشته محل های با آزمون سال 1403 از طریق سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.

sanjesh.

ir و از بخش آزمون سراسری قابل مشاهده است؛ در این زمینه ضروری است داوطلبان نسبت به موارد زیر توجه لازم را داشته باشند: 1.

کارنامه سوابق تحصیلی شامل پنج نمره کل به تفکیک گروه های آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) و گروه های آزمایشی غیر اصلی (زبان های خارجی و هنر) است؛ از میان این نمرات، صرفاً نمره کل مربوط به گروه یا گروه های آزمایشی انتخابی ملاک عمل رتبه بندی خواهد بود.

بخش دیگری از این کارنامه شامل تمامی نمرات خام (نتایج آزمون های نهایی) کسب شده توسط داوطلب است که از میان آن ها، صرفاً نمرات دروس مؤثر هریک از گروه های آزمایشی ملاک عمل محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی می باشد.


برچسب ها: سوابق تحصیلی - کارنامه - سوابق - مشاهده - آموزش و پرورش - آزمون سراسری - آموزش
آخرین اخبار سرویس:

مشاهده کارنامه سوابق تحصیلی

مشاهده کارنامه سوابق تحصیلی