مطالب مرتبط:
5 شهرستان یزد جزو مناطق گرمسیری کشور ابقا شدند
اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان
ناترازی برق و تراز تجاری منفی کشور
دستور رییس جمهور برای مدیریت انرژی در روزهای گرم پیش رو | توضیحات وزیر نیرو درباره مدیریت مصرف برق و گرمای بی سابقه در کشور
اوج مصرف برق کشور 23 بار از نصاب های سال گذشته عبور کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 12:302024-08-05سياسي

5 شهرستان یزد مشمول تعرفه برق مناطق گرمسیری کشور باقی ماندند


مدیر عامل شرکت توزیع برق استان با اشاره مصوبه هیئت دولت برای مناطق گرمسیری کشور گفت: پنج شهرستان یزد، ارشکذر، اردکان، میبد و بافق از استان یزد مشمول تعرفه برق مناطق گرمسیری هستند.

- یزد- مدیر عامل شرکت توزیع برق استان با اشاره مصوبه هیئت دولت برای مناطق گرمسیری کشور گفت: پنج شهرستان یزد، ارشکذر، اردکان، میبد و بافق از استان یزد مشمول تعرفه برق مناطق گرمسیری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق یزد، علی جم ادامه داد: بر اساس مصوبه مذکور، ما بقی مناطق استان نیز در درجه قبلی خود ابقا و تنها 5 منطقه در کشور به درجه 4 ارتقا یافتند که روستای اسفند آباد، شهرستان ابرکوه از استان یزد را نیز شامل شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزدبا بیان اینکه شهرستان ابرکوه جزو مناطق عادی در محاسبه تعرفه همچنان ابقا شده است، اضافه کرد: عملاً با این مصوبه، وضعیت این روستا به مانند شهرستانهای دیگر استان در منطقه گرمسیری قرار گرفته است.

جم افزود: بر اساس مصوبات و دستورالعمل های ملی، قرار گرفتن هر منطقه در جدول گرمسیری برای محاسبه برق مصرفی، ارتباط معکوسی با قرار گرفتن آن منطقه در جدول محاسباتی گاز دارد، بدین مفهوم که کاهش هزینه مصرفی برای قبض برق در یک منطقه، عملاً منجر به افزایش هزینه محاسباتی برای مص


برچسب ها: مناطق گرمسیری - شرکت توزیع برق - شرکت توزیع - مناطق - گرمسیری - استان - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

5 شهرستان یزد مشمول تعرفه برق مناطق گرمسیری کشور باقی ماندند

5 شهرستان یزد مشمول تعرفه برق مناطق گرمسیری کشور باقی ماندند