مطالب مرتبط:
آغاز حضور زوار اربعین حسینی مرز مهران
آغاز حضور زوار اربعین حسینی در مرز مهران
ایجاد خط ویژه اتوبوس و خودرو های امدادی مهران در اربعین
ایجاد خط ویژه اتوبوس و خودروهای امدادی مهران در اربعین
امکان پیش فروش بلیت برگشت اتوبوس اربعین در 3 مرز فراهم شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 12:202024-08-04اجتماعي

امانی: تنها 2700 اتوبوس برای بازگشت زوار در مرز مهران نیاز است


رییس سازمان راهداری با شاره به کمبود ناوگان اتوبوسی در کشور، گفت: برای روزهای اوج بازگشت زوار حدود 2700 دستگاه ناوگان اتوبوسی تنها برای پایانه مرزی مهران نیاز است.

- رییس سازمان راهداری با شاره به کمبود ناوگان اتوبوسی در کشور، گفت: برای روزهای اوج بازگشت زوار حدود 2700 دستگاه ناوگان اتوبوسی تنها برای پایانه مرزی مهران نیاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به این که سال گذشته با مصوبه ستاد اربعین، پایانه برکت در مهران به سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای واگذار شد، گفت: اقدامات عمرانی قابل توجهی از جمله 27 هکتار آسفالت، ایجاد مرکز مانیتورینگ، ساخت سکو، خوابگاه رانندگان و سرویس های بهداشتی، سایبان و… در پایانه برکت انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه روزهای اوج رفت از 25 تا 27 مردادماه و روزهای اوج برگشت سوم تا 5 شهریورماه خواهد بود، افزود: پیش بینی می شود برای روزهای اوج برگشت زوار به حدود 2700 دستگاه ناوگان اتوبوسی فقط برای پایانه مرزی مهران نیاز است.

به گفته معاون وزیر اه و شهرسازی، عمده بار جابه جایی مسافر بر عهده حمل ونقل زمینی خواهد بود و پیش بینی می شود حدود 4 میلیون و 100 هزار نفر زائر از طریق مرزهای زمینی تردد کنند که نسبت به سال گذشته حدود 11 درصد افزایش خواهیم داشت.


برچسب ها: رییس سازمان راهداری - سازمان راهداری - راهداری و حمل ونقل جاده ای - سازمان راهداری و حمل - پایانه مرزی مهران - رییس سازمان - اتوبوس
آخرین اخبار سرویس:

امانی: تنها 2700 اتوبوس برای بازگشت زوار در مرز مهران نیاز است

امانی: تنها 2700 اتوبوس برای بازگشت زوار در مرز مهران نیاز است