مطالب مرتبط:
حضور موکب های نوجوان در مراسم جاماندگان اربعین
گردهمایی 1500 موکب دار/ حضور موکب های نوجوان در مراسم جاماندگان اربعین
برنامه حرکت قطار تهران به سمت مرزها در ایام پیک اربعین
توصیه های بهداشتی و پیشگیری از ابتلا به بیماری در مراسم اربعین
محل استقرار موکب های آذربایجان شرقی در اربعین حسینی 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 13:102024-08-15اجتماعي

حضور موکب های نوجوان در مراسم جاماندگان اربعین در تهران


معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از گردهمایی 1500 موکب دار در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: امسال چهاردهمین سالی است که مراسم جاماندگان اربعین در تهران برگزار می شود.

حمیدرضا خونویی افزود: در فراخوانی که برای ثبت نام موکب داران تهرانی داده شد بیش از 1500 موکب دار برای پذیرایی از شهروندان در مسیر میدان امام حسین تا میدان شهرری اعلام آمادگی کرده و در سامانه ثبت نام کردند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: در جلسه هماهنگی موکب داران ضمن ارائه شناسنامه موکبها، هماهنگی های لازم برای برگزاری هرچه بهتر مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین انجام شد و به لحاظ ایمنی و بهداشتی نکاتی را به موکب داران ارائه کردیم.

حمیدرضا خونویی با تاکید بر اینکه برای اولین بار 700 نوجوان در قالب 60 موکب به جاماندگان اربعین حسینی خدمات ارائه خواهند کرد، افزود: همچنین در مراسم امروز گردهمایی 1500 موکب دار تهرانی نوجوان از موکب داران پذیرایی می کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با اشاره به گرمای هوا گفت: برای مراسم جاماندگان اربعین حسینی در تهران دستورالعمل های سرمایشی برای موکب ها در نظر گرفته ش


برچسب ها: فرهنگی و هنری شهرداری تهران - جاماندگان اربعین - مراسم جاماندگان اربعین - شهرداری تهران - فرهنگی - فرهنگی و هنری - معاون فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

حضور موکب های نوجوان در مراسم جاماندگان اربعین در تهران

حضور موکب های نوجوان در مراسم جاماندگان اربعین در تهران