مطالب مرتبط:
حمله امنیتی اوکراین در شهر «بلگورود» روسیه خنثی شد
توضیحات سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده علی اکبر رائفی پور و مسائل مالی موسسه مصاف؛ یک نهاد امنیتی در این رابطه گزارشی فرستاد
گزارش یک نهاد امنیتی درباره مسائل مالی مصاف و رائفی پور
مدیران ارشد شرکت های امنیتی انگلیس در فهرست سیاه روسیه
تقابل دوباره روسیه و غرب در زمین گرجستان/ بار دیگر، انقلاب رنگی در تفلیس؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 18:352024-07-23بين الملل

لاوروف: روسیه همواره آماده گفتگو با غرب درباره مسائل امنیتی است


وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو درهای گفتگو درباره مسائل مرتبط با همکاری های اقتصادی، پروژه های زیربنایی و همچنین امنیتی جدید در اوراسیا با کشورهای غربی را نمی بندد.

- وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو درهای گفتگو درباره مسائل مرتبط با همکاری های اقتصادی، پروژه های زیربنایی و همچنین امنیتی جدید در اوراسیا با کشورهای غربی را نمی بندد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ریانوستی، سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه امروز سه شنبه در سخنانی اعلام کرد که مسکو درهای گفتگو را با کشورهای غربی نمی بندد.

وزیر خارجه روسیه در این خصوص ادامه داد: مسکو درهای گفتگو در مورد مسائل حوزه همکاری های اقتصادی، پروژه های زیربنایی و همچنین امنیت و شکل گیری ساختار امنیتی جدید در اوراسیا را با کشورهای غربی نمی بندد.

سرگیی لاوروف اضافه کرد که کشورش همواره آماده گفتگو با غرب در مورد مسائل امنیتی است و این موضوع را به کرات رسانه ای کردها ست.

این در حالیست که لاوروف پیشتر در نشستی با نمایندگان سازمان های غیردولتی این کشور اعلام کرد که آمریکا کشورهای اروپایی را به عنوان رقیب می بیند.

وی همچنین با اشاره به رفتار اخیر اتحادیه اروپا با تلاش های نخست وزیر مجارستان برای پایان دادن به جنگ اوکراین گفت: نگاه کنید که اتحادیه اروپا با ویکتور اوربان، رییس اتحا


برچسب ها: کشورهای غربی - وزیر خارجه - گفتگو - روسیه - امنیت - زیربنایی - امنیتی
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: روسیه همواره آماده گفتگو با غرب درباره مسائل امنیتی است

لاوروف: روسیه همواره آماده گفتگو با غرب درباره مسائل امنیتی است