مطالب مرتبط:
جنگنده های اسراییلی دیوار صوتی بیروت را شکستند/ حملات پهپادی چند مرحله ای حزب الله لبنان/ شکست عملیات ترور نفر دوم حزب الله/ آماده باش ارتش اسراییل
جنگنده های اسراییلی دیوار صوتی بیروت را شکستند/ شکست عملیات ترور نفر دوم حزب الله/ آماده باش ارتش اسراییل
شکست عملیات اسراییل در ترور فرمانده ارشد حزب الله فواد شکر
شوک شدن اسراییل از شکست عملیات ترور در بیروت
شوک شدن اسراییل از شکست عملیات ترور در بیروت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 12:052024-07-31سياسي

نابودی اسراییل نزدیک و شکست جبهه باطل قطعی است


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه تمدن اسلامی در جریان اربعین شکل گرفته است گفت: لازم است مواکب اربعین از نظر کیفی ارتقا پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در سومین همایش ملی موکب داران اربعین حسینی (ع) که با عنوان قدم های آسمانی در بقعه شیخ صدوق (ره) برگزار شد ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه ابراز کرد: او در جوار شهدا خواهد بود.

وی افزود: جبهه حق در برابر باطل پیروز است و خداوند می فرماید جبهه حق یا به نظام سلطه غلبه پیدا می کنند و یا در ظاهر پیروز نمی شوند اما همیشه جبهه حق پیروز است؛ امام حسین در کربلا شهید می شوند اما اسرای کربلا کاری کردند که بر جبهه باطل غالب شدند.

نابودی اسراییل نزدیک است؛ شکست جبهه باطل قطعی است و حتی اگر به ظاهر پیروز شوند آنان شکست خورده هستند، امروز هیمنه آمریکا و اسراییل در جهان فرو ریخته است.

خاموشی با بیان اینکه پنجره کمال و ورود به ساحت نور، امام حسین است عنوان کرد: انقلاب اسلامی بیش از چهل سال تجربه دارد و این مهم ثابت شده است که خون بر شمشیر پیروز است و خط سرخ شهادت طواغیت را به زمین می نشاند.

عزت و فلاح دنیا و آخرت برای کسانی است که در خط ایثار و شهادت باشند.


برچسب ها: سازمان اوقاف و امور خیریه - اوقاف و امور خیریه - رییس سازمان اوقاف - نابودی اسراییل - جبهه - سازمان اوقاف - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

نابودی اسراییل نزدیک و شکست جبهه باطل قطعی است

نابودی اسراییل نزدیک و شکست جبهه باطل قطعی است