مطالب مرتبط:
حمایت جامعه وکلا و کارشناسان از وزیر پیشنهادی دادگستری
فزر برنده مزایده شد
20 مورد قتل و بیش از 60 مورد سو قصد شدید علیه وکلای دادگستری
آگهی دعوت به مزایده ورق های ضایعاتی بصورت عمومی به شماره 02/ز/1403 ZPC
تقدیر دادگستری کل استان تهران از قضات و کارکنان نمونه کشوری در سال 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 17:402024-08-12سياسي

مزایده های دادگستری الکترونی می شود


، رییس کل دادگستری استان فارس گفت: از آغاز اجرای طرح برگزاری مزایده های اجرای احکام به صورت الکترونیکی 50 درصد از این مزایده های دادگستری فارس به صورت الکترونیکی برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با اعلام این خبر از تحقق کامل این طرح تا پایان امسال در دادگستری فارس خبر داد و افزود: تنها مانع ما در اجرای طرح برگزا ی کامل الکترونیکی مزایده های اجرای احکام آماده نبودن زیر ساخت هاست.

او با اشاره به فرایند برگزاری مزایده ها در مراجع اجرای احکام گفت: این فرایند قضایی پس از صدور حکم محکومیت توسط دادگاه و در راستای احقاق حقوق خواهان و یا شکات پرونده ها انجام می شود.

سید کاظم موسوی افزود: در این فرایند قضایی نسبت به برگزاری مزایده و فروش اموال محکومین در شعب اجرای احکام اقدام می شود و پس از فروش اموال محکوم، وجوه حاصل طبق رأی دادگاه به محکوم له پرونده پرداخت می شود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس در ادامه به نقاط ضعف برگزاری سنتی مزایده ها اشاره کرد و افزود: فراهم نبودن زمینه اطلاع رسانی برگزاری مزایده باعث شده بود امکان شرکت افراد زیادی در مزایده وجود نداشت و از طرفی با توجه به حضور همه افراد شرکت کننده در یک محل احتمال تبانی وجود داشت.


برچسب ها: مزایده - به صورت الکترونیکی - دادگستری - الکترونیکی - سید کاظم موسوی - رییس کل دادگستری استان فارس - دادگستری فارس
آخرین اخبار سرویس:

مزایده های دادگستری الکترونی می شود

مزایده های دادگستری الکترونی می شود