مطالب مرتبط:
توزیع 600 دستگاه پنل خورشیدی قابل شارژ در بین عشایر آذربایجان غربی
توزیع 10 هزار تن کود کشاورزی در بابل
تصاویر/ دومین یادواره شهدای عرصه گمنانی آذربایجان غربی
تصاویر/ دومین یادواره شهدای عرصه گمنامی آذربایجان غربی
برداشت بیش از47 هزار و 500 تن انواع خرما در سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 12:102024-08-13اقتصادي

توزیع بیش از دو هزار و 500 تن انواع کود یارانه ای کشاورزی در آذربایجان غربی


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی از توزیع بیش از دو هزار و 500 تن انواع کود یارانه ای کشاورزی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی ،محمود مظلومی، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی از توزیع بیش از دو هزار و 500 تن انواع کود یارانه ای در تیر ماه سال 1403 در استان (425 تن انواع کود کشاورزی ازت در ارومیه، بیش از دو هزار تن انواع کود ازت و فسفات در شمال و جنوب استان) خبر داد.

  مظلومی اظهار داشت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور مسئولیت تامین، تدارک و توزیع نهاده های کشاورزی به خصوص انواع کود های کشاورزی یارانه دار را بر عهده دارد و با تمام توان در حال ارسال و توزیع انواع کود های کشاورزی به سراسر نقاط کشور است تا این نهاده مهم به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد؛ وی یادآور شد: با توجه به اینکه کود های کشاورزی موجود در انبار استان قبل از توزیع آزمایش و آنالیز می شود گفت؛ کشاورزان می توانند با اطمینان کامل از این کود ها که با برند شرکت خدمات حمایتی کشاورزی عرضه می شود، استفاده کنند.

دکتر مظلومی با بیان اینکه کود های کشاورزی برای رشد گیاه مهم و حیاتی هستند گفت: بهره وری، رشد تولید و محصولات سالم و با کیفیت کشاورزی در گرو تغذیه مناسب و بهینه گیاهی است.


برچسب ها: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی - کشاورزی - خدمات حمایتی کشاورزی - استان آذربایجان غربی - آذربایجان غربی - آذربایجان - انواع
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از دو هزار و 500 تن انواع کود یارانه ای کشاورزی در آذربایجان غربی

توزیع بیش از دو هزار و 500 تن انواع کود یارانه ای کشاورزی در آذربایجان غربی