مطالب مرتبط:
بالاخره زمان دقیق پرداخت مطالبات گندمکاران اعلام شد + فیلم
پرداخت 79 درصد مطالبات گندمکاران گلستان
40 همت از مطالبات گندمکاران بزودی پرداخت می شود
سن بازنشستگی معلمان چقدر است ؟ | جزییات مهم درباره پرداخت پاداش پایان خدمت به معلمان
40 همت پول گندمکاران به زودی پرداخت می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 15:052024-08-21اقتصادي

آخرین جزییات پرداخت باقیمانده مطالبات گندمکاران گلستانی


 رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: 79 درصد مطالبات گندمکاران گلستان پرداخت شده در حالیکه میانگین پرداخت مطالبات گندمکاران در کشور 59 درصد است.

- ایسنا/گلستان  رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: 79 درصد مطالبات گندمکاران گلستان پرداخت شده در حالیکه میانگین پرداخت مطالبات گندمکاران در کشور 59 درصد است.

علیرضا نورانی ظهر امروز چهارشنبه 31 مرداد در سومین قرارگاه خبری شهید همدانی در جمع اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: در سه سال گذشته 31 هزار میلیارد تومان اعتبار در استان گلستان هزینه شده است که 47 درصد این اعتبار مربوط به یک سال اخیر است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان با اشاره به اینکه 10 هزار میلیارد تومان در حوزه آب و برق در طی سه سال گذشته هزینه شده و نزدیک به 4 هزار میلیارد تومان در حوزه عملیات عمرانی حوزه راه و زیرساخت بوده است، گفت: 700 روستا درگیر کارهای عمرانی هستند و تا پایان شهریور شاهد اتفاقات خوبی در این روستاها خواهیم بود.

نورانی با بیان اینکه 79 درصد مطالبات گندمکاران گلستان پرداخت شده در حالی که میانگین پرداخت مطالبات گندمکاران در کشور 59 درصد است، افزود: همچنین در حوزه درمان نیز بیش از دو هزار و 100 میلیارد تومان هزینه کردیم که یک هزار میلیارد تومان آن تأمین اجتماعی و یک هزار و 100 می


برچسب ها: مطالبات گندمکاران - سازمان مدیریت و برنامه ریزی - گلستان - رییس سازمان مدیریت - گندمکاران - میلیارد تومان - سازمان مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات پرداخت باقیمانده مطالبات گندمکاران گلستانی

آخرین جزییات پرداخت باقیمانده مطالبات گندمکاران گلستانی