مطالب مرتبط:
تیم شهر بسکتبال قشم به لیگ دسته یک کشور راه یافت
انصراف دسته جمعی تیم های لیگ تیراندازی البرز
نقل و انتقالات تیم لیگ برتری غوغا کرد | هم تیمی اورونوف و ماشاریپوف!
مقام سوم تیم خراسان جنوبی در مسابقات منطقه یک هندبال بانوان کشور
ترکیب پرسپولیس در بازی دوستانه مقابل اکسین/ چهره تیم گاریدو قبل از استارت لیگ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 08:252024-07-29ورزشي

تیم شهر بسکتبال قشم به لیگ دسته یک کشور راه یافت


رییس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تیم شهر بسکتبال به عنوان نماینده جزیره جهانی قشم در مسابقات لیگ دسته دو کشور با پیروزی های مستمر به لیگ دسته یک بسکتبال راه یافت.

- ایسنا/هرمزگان رییس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تیم شهر بسکتبال به عنوان نماینده جزیره جهانی قشم در مسابقات لیگ دسته دو کشور با پیروزی های مستمر به لیگ دسته یک بسکتبال راه یافت.

رضا ذاکری رییس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، با بیان این مطلب، اعلام کرد: تیم شهر بسکتبال قشم از میان 26 تیم حاضر در رقابت های کشوری به فینال لیگ دسته دو و در نهایت به لیگ دسته یک کشور صعود کرد.

وی ادامه داد: تیم شهر بسکتبال جزیره جهانی قشم با تکیه بر کادر مجرب بومی و بازیکنان بومی خود موفق به کسب این موفقیت در مسابقات بسکتبال دسته دو کشوری شد.

به گفته رییس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، دور اول رده بندی با حضور 3 تیم، دور دوم با حضور 4 تیم، دور سوم با حضور 4 تیم و دور چهارم هم با حضور 4 تیم برگزار شد و تیم شهر بسکتبال قشم در تمامی 4 دوره مقام اول گروه را به ود اختصاص داد.

وی گفت: تمام مسابقات به صورت رفت و برگشت انجام شد و در مسابقه رده بندی هم تیم شهر بسکتبال قشم موفق به پیروزی در مقابل تیم اصفهان شد.


برچسب ها: اداره ورزش و جوانان - سازمان منطقه آزاد - سازمان منطقه آزاد قشم - بسکتبال - لیگ دسته - ورزش و جوانان - لیگ دسته یک
آخرین اخبار سرویس:

تیم شهر بسکتبال قشم به لیگ دسته یک کشور راه یافت

تیم شهر بسکتبال قشم به لیگ دسته یک کشور راه یافت