مطالب مرتبط:
معرفی ظرفیت های گردشگری و تاریخی آذربایجان غربی به زوار خارجی اربعین
اربعین یک ظرفیت رسانه ای بی نظیر
ظرفیت های گردشگری به زوار خارجی اربعین معرفی می شود
سپاه کرمانشاه ظرفیت اسکان شبانه 20 هزار زائر اربعین را دارد
کمبودی در عرضه دام ایام اربعین نداریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 10:302024-08-13دانش

اربعین ظرفیت عظیمی در حوزه تربیتی و معرفتی است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: دانشگاه حمایت های مادی و معنوی برای استفاده دانشجویان از این ظرفیت عظیم تربیتی و معرفتی به عمل آورده است.

- ایسنا/یزد رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: دانشگاه حمایت های مادی و معنوی برای استفاده دانشجویان از این ظرفیت عظیم تربیتی و معرفتی به عمل آورده است.

محمدرضا دهقانی اشکذری در مراسم بدرقه کاروان دانشجویی پیاده روی اربعین، این پیاده روی را ظرفیت عظیمی در حوزه تربیتی و معرفتی دانست و اظهار کرد: 120 نفر از دانشجویان شامل 80 نفر خواهر و 40 نفر برادر به همراه مسئولین دانشگاه در قالب سه دستگاه اتوبوس به کربلا اعزام می شوند.

وی با بیان این که مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان و اساتید معارف دانشگاه نیز این کاروان را همراهی می کنند، ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی یزد حمایت های مادی در قالب تسهیلات بانکی و اتوبوس رایگان از مرز یزد به پایانه مرزی چذابه و بالعکس برای دانشجویان فراهم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، دهقانی در پایان اظهار امیدواری کرد: در این مسیر همچنان که جسم زائران به حرم امام حسین(ع) نزدیک می شود، روح و افکارشان نیز پیوند با حضرت برقرار کند.


برچسب ها: دانشگاه - دانشگاه آزاد اسلامی - رییس دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه آزاد - رییس دانشگاه آزاد - دانشجویان - تربیتی
آخرین اخبار سرویس:

اربعین ظرفیت عظیمی در حوزه تربیتی و معرفتی است

اربعین ظرفیت عظیمی در حوزه تربیتی و معرفتی است