مطالب مرتبط:
احتمال حضور دو نفر از نمایندگان مجلس در دولت پزشکیان
فهرست کابینه پزشکیان کامل شد جز دو وزیر ؛ کابینه فراجناحی شد | از دولت رییسی هم در کابینه پزسکیان حضور دارند! | فردا لیست وزرای پیشنهادی پزشکیان به مجلس معرفی می شود
پزشکیان فرزند مجلس است/ همه باید برای تعامل مجلس و دولت تلاش کنند
فهرست کابینه پزشکیان کامل شد جز دو وزیر ؛ کابینه فراجناحی شد | از دولت رییسی هم در کابینه پزشکیان حضور دارند! | فردا لیست وزرای پیشنهادی پزشکیان به مجلس معرفی می شود
نوری قزلجه و دنیامالی از مجلس به دولت پزشکیان می روند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 14:552024-08-10سياسي

«فراکسیون انقلاب مجلس» حداکثر همکاری با دولت پزشکیان را خواهد داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم استان همدان در مجلس شورای اسلامی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: - فراکسیون انقلاب مجلس حداکثر همکاری با دولت پزشکیان را خواهد داشت نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی، گفت: طی جلسه ی فراکسیون انقلاب به این نتیجه رسیدیم حداکثر همکاری را با دولت دکتر پزشکیان در رای اعتماد به وزرا که یکشنبه به مجلس خواهد آمد، داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم استان همدان در مجلس شورای اسلامی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در رای اعتماد به وزرا، وفاق بین مجلس و دولت وجود دارد و همه باید برای موفقیت دولت چهاردهم طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تلاش کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه مجلس از دو فراکسیون مستقلین سیاسی و فراکسیون انقلاب تشکیل شده و ما در فراکسیون انقلاب که اکثریت مجلس را با 200 عضو تشکیل می دهد، طی جلسه ای با ریاست دکتر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، به این نتیجه رسیدیم که حداکثر همکاری را با دولت دکتر پزشکیان در رای اعتماد به وزرا که یکشنبه به مجلس خواهد آمد، داشته باشیم.

عضو فراکسیون انقلاب مجلس با تاکید بر اینکه طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب موفقیت دولت دکتر پزشکیان، موفقیت همه


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - فراکسیون - شورای اسلامی - مجلس - احد آزادیخواه - انقلاب - نماینده مردم
آخرین اخبار سرویس:

«فراکسیون انقلاب مجلس» حداکثر همکاری با دولت پزشکیان را خواهد داشت

«فراکسیون انقلاب مجلس» حداکثر همکاری با دولت پزشکیان را خواهد داشت