مطالب مرتبط:
دانشگاه شیراز میزبان مسابقه ملی برنامه سازی دانشجویی
شهردار مشهدمقدس: کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری مشهد به نجف اشرف اعزام می شود | مردمی سازی؛ رویکرد اصلی شهرداری در دهه آخر صفر
فرنگی کاران خوزستانی به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شدند
مردمی سازی محور برنامه های مناسبتی در کهگیلویه وبویراحمد
برگزاری گردهمایی ملی مدیران مدارس و کانون های مردمی نخبه پرور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 16:502024-07-31سياسي

ضرورت همت مسوولان در مردمی سازی مناسبتهای ملی مذهبی


  نماینده ولی فقیه در مازندران در نشست با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به نقش اثربخش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در برپایی مناسبت های مختلف، خواستار هم افزایی دستگاه ها با این شورا شد.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی به مناسبت سالروز تاسیس این شورا با محکومیت ترور رذیلانه ،جنایتکارانه و تسلیت شهادت اسماعیل هنیه سردار مجاهد حماس و مقاومت اسلامی فلسطین و محافظ دلاور وی، گفت: ایجاد نهادی انقلابی و ولایی با عنوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در 12 مرداد 1359نشان از اهمیت بزرگداشت و تعظیم ایام الله در جمهوری اسلامی دارد.

آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه نقاط قوت و ضعف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید در قالب سند تحول تدوین و عملیاتی شود، افزود: بسیج تمامی دستگاه ها برای تعظیم شعائر دینی و انقلابی یکی از ماموریت های این شوراست.

وی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان تریبون محکم، استوار و مستمر برای بیان مواضع رسمی ملت در صحنه های بزرگ و مهم بشمار می رود و علاوه بر برگزاری با شکوه مراسم و مناسبت های ملی همچون یوم الله 22 بهمن، روز قدس و .

حماسه های ماندگاری نظیر 9دی را خلق می کند، گفت: مردمی کردن بزرگداشت غدیر نیز یکی از اقدامات شایسته این شورا در سال های اخیر است.


برچسب ها: تبلیغات اسلامی - شورای هماهنگی - اسلامی - شورا - تبلیغات - هماهنگی - محمدی لایینی
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همت مسوولان در مردمی سازی مناسبتهای ملی مذهبی

ضرورت همت مسوولان در مردمی سازی مناسبتهای ملی مذهبی