مطالب مرتبط:
اینستاگرام در ترکیه رفع فیلتر شد
اینستاگرام در ترکیه رفع فیلتر می شود
اینستاگرام در ترکیه رفع فیلتر می شود
اینستاگرام در ترکیه رفع فیلتر شد
اینستاگرام مقابل ترکیه کوتاه آمد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 00:102024-08-10بين الملل

اینستاگرام در ترکیه رفع فیلتر شد


به گفته وزیر زیرساخت ترکیه، پس از موافقت اینستاگرام برای همکاری با مقامات جهت رفع نگرانی های دولت این کشور، این شبکه اجتماعی رفع فیلتر شده است.

- به گفته وزیر زیرساخت ترکیه، پس از موافقت اینستاگرام برای همکاری با مقامات جهت رفع نگرانی های دولت این کشور، این شبکه اجتماعی رفع فیلتر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شامگاه شنبه، 20 مرداد، دولت ترکیه اعلام کرد که دسترسی به شبکه اجتماعی اینستاگرام را پس از موافقت این شرکت جهت همکاری با مقامات برای رفع نگرانی های دولت ، رفع فیلتر کرده است.

عبدالقادر اورالوغلو وزیر حمل و نقل و زیرساخت ترکیه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در پی مذاکرات ما با مقامات اینستاگرام و پس از وعده آن ها مبنی بر همکاری در رفع نیازهای ما در مورد مشکلات مربوط به سانسور اعمال شده بر برخی از کاربران، محدودیت دسترسی را رفع کردیم .

وی گفت: دستاوردهای قابل توجهی در افزایش امنیت در محیط دیجیتال در ترکیه، انطباق قانونی، حفاظت از حقوق کاربران و توسعه مکانیزم بازرسی منصفانه به دست آمده است.

اورالوغلو همچنین افزود: متا، شرکت مادر اینستاگرام موافقت کرده است که از قوانین ترکیه پیروی کند و از حذف کارآمد پست ها و محتوا در صورتی که حاوی عناصری از جنایات خاص یا تبلیغات تروریسم باشد، اطمینان حاصل کند.


برچسب ها: اینستاگرام - شبکه اجتماعی - اجتماعی - ترکیه - مقامات - همکاری - زیرساخت
آخرین اخبار سرویس:

اینستاگرام در ترکیه رفع فیلتر شد

اینستاگرام در ترکیه رفع فیلتر شد