مطالب مرتبط:
اتحادیه اروپا نخستین قانون مهم هوش مصنوعی در جهان را به اجرا گذاشت
اتحادیه اروپا نخستین قانون مهم هوش مصنوعی در جهان را اجرایی کرد
منتظر افزایش قیمت بنزین باشیم؟
دهقانی پوده، سفیر پیشین ایران در قطر: مراقب بمب دو زمانه رژیم صهیونیستی باشیم/ تخریب سیاست خارجی دولت چهاردهم از اهداف نتانیاهو در ترور شهید هنیه بود/ شهادت هنیه، مطالبه حماس در مذاکرات آتش بس را تغییر می دهد
چگونه یک آینده سالم و عمر طولانی داشته باشیم؟/ گزارش «ساینتیفیک آمریکن»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 10:352024-08-03سياسي

جهان هستی برپایه قانون است و همه باید پایبند قانون باشیم


، نماینده ولی فقیه در استان در دیدار نخبگان و هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان استان، به مناسبت فرا رسیدن 14 مرداد روز بسیج حقوقدانان گفت: وقتی ما مسائل حقوقی را بیان می کنیم دامنه آن بسیار وسیع است و نظام خلقت بر این اصل استوار است و جهان هستی بر پایه قانون بنا شده و همه باید پایبند قانون باشند.

آیت الله عبادی با اشاره به قانون شکنی استکبار جهانی و زورگویان در دنیا افزود: امروز شاهد هستیم که دشمنان اسلام و استکبار جهانی هرجا که رفته اند سبب تخریب و خرابی آن منطقه شده اند و مشکلات فراوان برای مردم ایجاد کردند و همواره دم از حقوق بشر می زنند و داشتن حقوق نیاز همه افراد است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: موضوع حقوق مردم باید همواره اطلاع رسانی شود، زیرا از نیاز های مهم افراد در جامعه است چرا که دشمن در این مواقع از عدم آگاهی و نادانی افراد سوء استفاده می کند.

رییس کل دادگستری استان هم گفت: مردم جامعه باید همواره به وظایف قانونی خود آگاه و واقف باشند و نیاز است دانش حقوقی افراد جامعه را بالا ببریم.

عبداللهی یکی از برنامه های قوه قضاییه را برگزاری دادگاه های علنی و برخط اعلام کرد و افزود: از این دادگاه ها دانشجویان رشته حقوق و حقوقدانان بهره می گیرند.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - استکبار جهانی - قانون - حقوق - سازمان بسیج حقوقدانان - حقوقدانان
آخرین اخبار سرویس:

جهان هستی برپایه قانون است و همه باید پایبند قانون باشیم

جهان هستی برپایه قانون است و همه باید پایبند قانون باشیم