زائر پست سامانه برای پیگیری افراد گمشده در راهپیمایی اربعین، برنامه صف اول شنبه شب با حضور محمود لیایی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست به بررسی موضوع هزار روز خدمت شرکت ملی پست در دولت سیزدهم پرداخته شد. سوال: در خصوص هوشمند سازی پست و ارسال مرسوله لطفا توضیحاتی بفرمایید؟ لیایی: هوشمند سازی برای فرآیند های تکرارپذیر و کار های روتین است ، از بابت این که دقت کار و سرعت کار و کیفیت کار بالا رود و همینطور هزینه تمام شده و استفاده از نیروی انسانی کمتر بحث هوشمند سازی مطرح می شود. فرآیند های پستی تکرارپذیر به نیروی انسانی وابسته است و سرعت در آن دخیل است، مهمترین بحث، بحث کیفیت خیلی مهم است، نهضت هوشمندسازی از ابتدای دولت سیزدهم حرکت آن تندتر شد. سوال: درصدی می توانید بفرمایید در چه جایگاهی قرار داشت و الان در چه نقطه ای قرار گرفته است؟لیایی: از ابتدای دولت سیزدهم کار شروع شده بود، تنوع فرآیند های پستی آن قدر زیاد و متنوع است شاید نشود در همه بحث هوشمندسازی را مطرح کرد، ولی ابزارآلاتی که استفاده می شود و امکان هوشمندشدن است، این امکان را می دهد که بتوانیم از روال هوشمندسازی استفاده کنیم برای دقت و سرعت بیشتر و استفاده کمتر از نیروی انسانی و در مجموع کاهش هزینه تمام شده. سوال: جهشی در این فرآیند اتفاق افتاده است، از کجا به کجا اتفاق افتاد، توضیح دهید؟لیایی: فرآِیند های اصلی پستی چه برچسب ها: دولت سیزدهم - هوشمند سازی - هوشمند - نیروی انسانی - شرکت ملی پست - سیزدهم - فرآیند |
آخرین اخبار سرویس: |