مطالب مرتبط:
تبدیل چهار محور شهری منطقه 19 به محور های نمونه
آرایش جنگی آمریکا علیه ایران/ ورود هواپیما و سربازان آمریکایی به منطقه
نتانیاهو باز هم مذاکرات مبادله اسرا را به شکست کشاند
اختصاصی با سخنگوی اسبق وزارت خارجه فرانسه؛ ترور هنیه پیامی ظالمانه به ایران و حماس بود/ نتانیاهو می خواهد آمریکا را وارد جنگ با ایران کند
اختصاصی با سخنگوی اسبق وزارت خارجه فرانسه؛ ترور هنیه دامی برای ایران و حماس است/ نتانیاهو می خواهد آمریکا را وارد جنگ با ایران کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 12:002024-08-04سياسي

نتانیاهو می خواهد شکست از حماس را به جنگی منطقه ای تبدیل کند


مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نتانیاهو می خواهد شکست از حماس را به جنگی منطقه ای تبدیل و آمریکا را نیز وارد جنگ کند.

- مشهد- مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نتانیاهو می خواهد شکست از حماس را به جنگی منطقه ای تبدیل و آمریکا را نیز وارد جنگ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حسین طائب صبح یکشنبه در همایش بسیج اساتید دانشگاه های کشور در مشهد اظهار کرد: عملیات طراحی شده برای خونخواهی اسماعیل هنیه، جدید و غافلگیرانه خواهد بود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سناریویی که برای خونخواهی هنیه طراحی شده است جزو سناریوهایی است که خواندنی نیست.

وی ادامه داد: امروز اسراییلی ها چون نمی دانند سناریوی ایران چیست، وضع داخلی آنها از نظر اجتماعی به هم ریخته است و از نظر اقتصادی نیز سرمایه ها در حال خروج از آن منطقه هستند و کسی در اسراییل سرمایه گذاری نمی کند.

طائب گفت: هر 2 جناح رژیم صهیونیستی می گویند رژیم اسراییل 80 سالگی خود را نخواهد دید.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: نتانیاهو می خواهد شکست از حماس را به جنگی منطقه ای تبدیل و آمریکا را نیز وارد جنگ کند.


برچسب ها: فرمانده کل سپاه پاسداران - سپاه پاسداران انقلاب - فرمانده کل سپاه - سپاه پاسداران - انقلاب اسلامی - نتانیاهو - پاسداران
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو می خواهد شکست از حماس را به جنگی منطقه ای تبدیل کند

نتانیاهو می خواهد شکست از حماس را به جنگی منطقه ای تبدیل کند