موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
حضور مقتدرانه ایران در حوزه تولید رادیوداروها / سیاست «درهای باز» در دستور کار
اسلامی: ایران در حوزه رادیوداروها جزو 3 کشور برتر جهان است
شوک به پرسپولیس؛ حضور عطیه الله در ایران منتفی شد
حضور عطیه الله در ایران منتفی شد
پاسخ به شبهه حضور امام حسین و امام حسن در جنگ علیه ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 13:552024-08-08سياسي

حضور مقتدرانه ایران در حوزه تولید رادیوداروها


، محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی امروز در همایش ملی نقش و کاربرد فناوری هسته ای در نظام سلامت گفت: برای ما بسیار حایز اهمیت است که فناوری هسته ای به عنوان پیشران توسعه علم و فناوری، با تاثیرگذاری ژرف در همه بخش ها و رشته ها، بیش از پیش معرفی شود تا به این نحو بتوانیم با توسعه تحقیقات نتیجه گرا، تاثیر علم و فناوری را به وسیله طراحی و ساخت سامانه و افزایش ظرفیت ها وارد زندگی مردم کنیم.

 وی تاکید کرد: هم اکنون 60 رادیودارو در کشور در حال تولید و توزیع است و 20 رادیوداروی دیگر در مرحله آزمایش های بالینی قرار دارد.

 معاون رییس جمهور در خصوص صادرات رادیودارو های تولید ایران به سایر کشور ها نیز گفت: رادیودارو های تولید ایران، ظرفیت صادرات دارند و هم اکنون به کشور های جهان صادرات داریم.

با توجه به نیمه عمر کم رادیودارو ها حتما باید یک شبکه پروازی وجود داشته باشد تا در سریع ترین زمان ممکن، آنها را به کشور های مقصد برساند.

 رییس سازمان انرژی اتمی ایران افزود: همچنین در حوزه آب سنگین، جمهوری اسلامی ایران توانسته است در اقلام دوتره و به ویژه در حوزه دارو و سلامت، انقلاب ایجاد کند هم اکنون آب سنگین تولید شده در ایران، رتبه اول کیفیت دنیا را از آن خود کرده و همچنان در حال گسترش این محصول هستیم.


برچسب ها: معاون رییس جمهور - فناوری هسته ای - فناوری - علم و فناوری - رییس سازمان انرژی اتمی - تولید - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

حضور مقتدرانه ایران در حوزه تولید رادیوداروها

حضور مقتدرانه ایران در حوزه تولید رادیوداروها