مطالب مرتبط:
محسن چاوشی و آزادی 110 زندانی غیرعمد در تکیه عاشورایی + جزییات
کاشی، استاد علوم سیاسی: سیاست قلمرو تحقق آرزومندی های بلند نیست/ فضای گفتاری در ایران تحولی پیدا کرده/ همه نیروها و جناح های سیاسی به دیوار خورده اند؛ آنها ناگزیر شده اند وجود حریف خود را به رسمیت بشناسند
معامله غیرقانونی امتیاز نهضت ملی مسکن پشت دیوار
سرگرم خوشگذرانی با سلمان بودم که شوهرم از دیوار داخل خانه پرید!
ابزار جدید دیوار: حذف اثاثیه و روتوش عکس ها با چند کلیک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1403 ساعت 13:552024-07-22اقتصادي

به این دیوار تکیه ندهید!


همه نهادهای مسئول از جمله وزارت راه و شهرسازی ومجلس شورای اسلامی دراین باره اقدام کرده و با ورود خود دوباره اجازه ندهند دلالان در بازار مسکن جولان دهند.

- کارشناسان معتقدند مجلس باید قانونی تصویب کند تا افرادی که اقدام به فروش امتیاز ملی مسکن می کنند، مجبور به پرداخت مالیات شوندیاازامکاناتی مانند وام ودیعه مسکن که طرح حمایتی برای مستاجران است، محروم شوند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جم نوشت:بازار فروش و اجاره بهای مسکن طی یک دهه اخیر به دلیل کاهش شدید ساخت و ساز با افزایش قیمت ها و نوسانات زیادی همراه بود به طوری که رکوردهای افزایش قیمت مسکن و اجاره بها، یکی پس از دیگری در بیشتر شهرهای کشور شکسته شد.

همین امر سبب شد دلالان نیز بیکار ننشسته و با کوچ خود به سایت های اینترنتی همچون دیوار و شیپور به دنبال افزایش منفعت خود باشند به طوری که رسما با ترفندهایی از جمله قیمت سازی فروش و اجاره بهای مسکن در این بازار جولان می دادند.

تا جایی که بعضا دلالان و سوداگران از بستر دو سایت اینترنتی استفاده کرده واملاکی که اصلاوجود خارجی نداشتند را در این سکوها آگهی می کردند.

به عبارت دیگر می توان گفت شیوه کار دلالان مسکن بدین گونه بود که به عنوان مثال برای یک واحد مسکونی، تعداد زیادی آگهی فروش یا اجاره در دیوار و شیپور با قیمت هایی با فاصله زیاد


برچسب ها: اجاره بهای مسکن - مسکن - افزایش قیمت - افزایش - وزارت راه و شهرسازی - سایت های اینترنتی - بازار
آخرین اخبار سرویس:

به این دیوار تکیه ندهید!

به این دیوار تکیه ندهید!