مطالب مرتبط:
جهت تردد خودروها در برخی از خیابان های تهران تغییر کرد
حضور چینی ها در تهران برای تسهیل واردات تراموا
میزان بارش ها در تهران 25درصد کمتر از نرمال است
بهترین خرید استقلال به تهران رسید
توصیه های مدیریت بحران تهران برای مقابله با پشه آئدس و جلوگیری از تب دنگی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 12:202024-08-05اقتصادي

فراخوانی برای نقش زدن بر دیوارهای تهران


گالری فراخوانی برای نقش زدن بر دیوارهای شهر تهران منتشر کرده و از هنرمندان دعوت کرده تا برای اجرای طرح هایی با نشان و نماد هنرهای ایرانی و اسلامی همکاری کنند.

- یک موزه ـ گالری فراخوانی برای نقش زدن بر دیوارهای شهر تهران منتشر کرده و از هنرمندان دعوت کرده تا برای اجرای طرح هایی با نشان و نماد هنرهای ایرانی و اسلامی همکاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موزه ـ گالری ترانه باران درخصوص اجرای نقاشی های دیواری از هنرمندان دعوت به همکاری کرده و بر همین اساس اعلام کرده است که این موزه ـ گالری در پی اجرای طرح های توسعه ای و ترویجی با راهکارهای خلاقانه خود در سطح شهر و کشور قصد اجرای پروژه ای شهری در راستای مسئولیت فرهنگی و اجتماعی خود دارد.

این فراخوان همکاری برای اجرای نقاشی های دیواری در تابستان 1403 منتشر شده است و در فرآیند اجرا، جداره ها از سوی نگارخانه معرفی شده و هنرمند، مجری طرح پیشنهادی خواهد بود.

موضوع طرح های اجرایی قرار است با بهره گیری از نشان و نمادهای هنرهای ایرانی و اسلامی و با امکان به کارگیری خطوط ایرانی ـ اسلامی صورت گیرد.

به این ترتیب این نگارخانه از هنرمندانِ دارای تجربه در اجرای نقاشی دیواری، فعال در حوزه گرافیتی، دارای توانایی تلفیق و ترکیب فضای سنتی و مدرن و آماده برای انجام کار گروهی، دعوت به همکاری کرده است.


برچسب ها: فراخوان - هنرمندان - فراخوانی - همکاری - گالری - شهر تهران - تهران
آخرین اخبار سرویس:

فراخوانی برای نقش زدن بر دیوارهای تهران

فراخوانی برای نقش زدن بر دیوارهای تهران