مطالب مرتبط:
افت فشار شبکه آب زنجان ناشی از افزایش مصرف شهروندان است
افت فشار شبکه آب زنجان ناشی از گرمای بی سابقه است
افزایش قوای جنسی و قاتل فشار خون در سه روز | مصرف این خشکبار به طور مدام فشار خون و درمان میکند
فوتی ناشی از سوختگی در خراسان رضوی 32 درصد افزایش یافت
افزایش 32 درصدی فوت ناشی از سوختگی در خراسان رضوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 11:002024-08-12اقتصادي

افت فشار شبکه آب زنجان ناشی از افزایش مصرف شهروندان است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: گرمای بی سابقه هوا و افزایش مصرف شهروندان در تمامی مناطق شهر موجب کاهش فشار شبکه شده که این مشکل در برخی محلات شهر شدیدتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، محمدعلی نادرخانی گفت: باوجود محدودیت منابع آبی با برنامه ریزی های انجام شده زنجان با کمبود آب مواجه نیست و این درحالی است که هم استانی ها باید همواره مصرف بهینه و صرفه جویی را تا حد امکان به خصوص در روزهای گرم سال مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به کاهش فشار آب در محل اجرای طرح راهسازی شهیدان کریمی در شهر زنجان، افزود: افت فشار آب در این منطقه بر اثر اجرای این طرح عمرانی است که از طرح های مهم و بسیار به جای شهرداری در روان سازی ترافیک شهر محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح راهسازی شهری در زنجان موسوم به محور شهیدان کریمی، بزرگترین پروژه ترافیکی تاریخ شهر زنجان است که در مسیر میدان سپاه تا آرامستان شهر زنجان با برآورد اعتبار 10 هزار میلیارد ریالی به منظور حل معضلات ترافیکی اجرا شد.

نادرخانی یادآور شد: بر اثر اجرای این طرح، خط لوله اصلی (315 میلیمتر چدن داکتیل) این شرکت که وظیفه انتقال آب تصفیه خانه شهر به مناطق یاد شده را داشت، جمع آوری شد که پس از آماده سازی طرح توسط شهرداری در محل جدید جاگذاری خواهد شد.


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - زنجان - شرکت آب و فاضلاب - استان زنجان - آب و فاضلاب - مدیرعامل - محدودیت منابع آبی
آخرین اخبار سرویس:

افت فشار شبکه آب زنجان ناشی از افزایش مصرف شهروندان است

افت فشار شبکه آب زنجان ناشی از افزایش مصرف شهروندان است