مطالب مرتبط:
سلاجقه: برنامه ریزی ها با تغییرات اقلیمی سازگار باشد 
ترامپ عامل ضربه به کنفرانس تغییرات اقلیمی باکو
تغییرات اقلیمی خطرناک تر از حملات نظامی و بحران های سیاست است
تغییرات اقلیمی خطرناک تر از حملات نظامی است
برنامه ریزی برای ساخت ناحیه صنعتی نساجی در کبودراهنگ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 15:502024-08-13اجتماعي

سلاجقه: برنامه ریزی ها با تغییرات اقلیمی سازگار باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه روز سه شنبه در بیست و یکمین جلسه ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار افزود: - رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه تغییرات اقلیمی در آینده باعث سخت تر شدن شرایط تمامی زیستمندان در دنیا از جمله کشور ما خواهد شد گفت: تمامی برنامه ریزی های ما برای سازگاری هرچه بیشتر با این شرایط بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه روز سه شنبه در بیست و یکمین جلسه ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار افزود: وارد شرایط متفاوتی شده ایم و برای مواجهه با این شرایط باید نقشه های گرد و غبار در کشور به روزرسانی شود و در این خصوص باید مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی و بخش خصوصی پررنگ تر شود.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در زمینه مدیریت پدیده گرد و غبار اظهار داشت: شهادت می دهم که در دولت سیزدهم و با مدیریت شهید جمهور با توجه به شرایط اقتصادی کشور، مسائل محیط زیستی در اولویت دوم قرار نگرفت و این موضوع همیشه اولویت اول دولت بود.

سلاجقه با تاکید بر این که یک میثاق ملی در زمینه محیط زیست داشتیم، افزود: در دولت سیزدهم کلنگ هیچ پروژه ای بدون مطالعات ارزیابی محیط زیستی بر زمین نخورد.


برچسب ها: گرد و غبار - تغییرات اقلیمی - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - اجتماعی - برنامه ریزی - سازمان حفاظت محیط زیست - شرایط
آخرین اخبار سرویس:

سلاجقه: برنامه ریزی ها با تغییرات اقلیمی سازگار باشد

سلاجقه: برنامه ریزی ها با تغییرات اقلیمی سازگار باشد