مطالب مرتبط:
عکس/ لباس های آیت الله آل هاشم، امام جمعه فقید تبریز در موزه مشروطه
امام جمعه اردبیل: جاذبه لازم برای بازگشت نخبگان مهاجر به کشور فراهم شود
آیت الله علیرضا اعرافی: دولت پاکستان عاملان و آمران جنایت پاراچنار را محاکمه کند
اجلاسیه بزرگداشت آیت الله تهامی در خراسان جنوبی برگزار می شود
اجلاسیه بزرگداشت آیت الله تهامی در خراسان جنوبی برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 15:152024-08-04سياسي

تحسین امام جمعه اردبیل از شهید جمهور آیت الله رییسی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با تجلیل و تحسین از اقدامات شهید جمهور آیت الله رییسی در دولت سیزدهم در حوزه اشتغال، از ایجاد فرصت مناسب کارآفرینی در ابعاد مختلف خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی ظهر یکشنبه در آیین تکریم سرآمدان و نخبگان علمی در مجتمع فدک اردبیل، اظهار کرد: شاهکار شهید آیت الله رییسی در حوزه اشتغال و کارآفرینی و ایجاد بسترهای مناسب برای ماندگاری نخبگان تحسین برانگیز و ماندگار است.

وی تصریح کرد: ما امروز تنها در حوزه تحصیلات عالیه شاهد برخی نارسایی ها در بخش اشتغال هستیم و در سایر حوزه ها فضای خوب کار و تلاش برای گروه های مختلف با ایجاد مهارت و توانمندی بالا فراهم شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ما اگر بتوانیم جاذبه شایسته ای را برای نخبگان درست کنیم، قطعاً جلوی هجرت آنها گرفته شده و زمینه برای ماندگاری و ایجاد انگیزه و رغبت بیشتر آنها با هدف اعتلای کشور فراهم می آید.

آیت الله عاملی با قدردانی از تلاش دانشگاه های استان به ویژه دانشگاه محقق اردبیلی در اعتلای علمی و معرفی چهره های برتر و فاخر تحقیقات و پژوهش افزود: هر دانشگاهی که در این زمینه پیشتاز و پیشرو عمل کند، قطعاً زمینه ساز توسعه همان استان خواهد بود.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - امام جمعه اردبیل - آیت الله رییسی - نماینده ولی فقیه - آیت الله - امام جمعه - اردبیل
آخرین اخبار سرویس:

تحسین امام جمعه اردبیل از شهید جمهور آیت الله رییسی

تحسین امام جمعه اردبیل از شهید جمهور آیت الله رییسی