مطالب مرتبط:
تشریح آخرین وضعیت جوب در هرمزگان/گرما تا دوشنبه ماندگار است
ناپایداری جوی و دریایی در ساعات بعدازظهر هرمزگان
هوای گرم در هرمزگان ماندگار است
تشریح علل رخداد پدیده فرونشست زمین در میدان ونک/هر 500 متر یک خط قنات رها شده در تهران
ستاره بسکتبال آلمان: هرگز جنین جوی را تجربه نکرده بودم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 10:052024-07-27اجتماعي

تشریح آخرین وضعیت جوی در هرمزگان/گرما تا دوشنبه ماندگار است


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و دریایی استان هرمزگان گفت: هوای گرم طی امروز و فردا ماندگار خواهد بود و از دوشنبه شاهد کاهش موقتی دما خواهیم بود.

- بندرعباس-کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و دریایی استان هرمزگان گفت: هوای گرم طی امروز و فردا ماندگار خواهد بود و از دوشنبه شاهد کاهش موقتی دما خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی حمزه نژاد اظهار کرد: امروز در مناطق ساحلی و جزایر خلیج فارس مه صبحگاهی، در سایر مناطق غبار محلی و بعد از ظهر و شب در ارتفاعات استان رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

وی افزود: بعد از ظهر در جزایر خلیج فارس و محدوده تنگه هرمز با وزش باد نسبتاً شدید جنوب غربی -شمال غربی (در محدوده 45 کیلومتر بر ساعت) دریا تا شب مواج می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان توصیه کرد: شناورهای سبک از رفت و آمد دریایی در قشم، هرمز، لارک، هنگام، تنب بزرگ و کوچک، ابوموسی و غرب جزیره لاوان خودداری کنند و تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن شناورهای مسافربری در بنادر مرکزی استان صورت گیرد.

حمزه نژاد گفت: بعدازظهر و شب افزایش موقتی سرعت باد و بروز گرد و خاک در مناطق مرکزی استان و محدوده تنگه هرمز دور از انتظار نیست.


برچسب ها: اداره کل هواشناسی هرمزگان - کارشناس اداره کل هواشناسی - هرمزگان - اداره کل هواشناسی - آخرین وضعیت - هواشناسی هرمزگان - جزایر خلیج فارس
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت جوی در هرمزگان/گرما تا دوشنبه ماندگار است

تشریح آخرین وضعیت جوی در هرمزگان/گرما تا دوشنبه ماندگار است