مطالب مرتبط:
زیرساخت های ورزشی خوی ارتقا یابد
دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
دنیامالی جایگاه ورزش قهرمانی و همگانی کشور را ارتقا خواهد داد
اصلاح شبکه آبرسانی روستای کرکوش شهرستان خوی
رانا پلاس ارتقا یافته 605 میلیون تومان شد +جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 18:102024-08-15ورزشي

زیرساخت های ورزشی خوی ارتقا یابد


ضروری است توانمندی های ورزشی شهرستان خوی ارتقاء داده شود و برای اینکار نیاز به استفاده علاقمندان و نخبگان و متخصصین ورزشی است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی ،کریم علی نژاد در جلسه شورای ورزشی شهرستان خوی که با حضور هیئت های ورزشی برگزار شد، با بیان اینکه هیئت های ورزشی از ورود به حواشی های کاذب و احیانا سیاسی خودداری نموده و در مسیر ورزش تمام تلاش خودش را بکار گیرند، خواستار حل مشکلات زیر ساختی ورزش خوی شد و گفت: با تمام توان در خدمت ورزشکاران، هیئت های ورزشی برای تکمیل زیرساخت ها و اقتصاد ورزشی خوی هستیم.

فرماندار خوی، ظرفیت های ورزشی خوی را در بخش نوجوانان و جوانان و پیشکسوتان ورزشی بی بدیل عنوان کرد و گفت: شهرستان خوی بعد از ارومیه دومین شهر ورزشی استان است و به همین خاطر ضروری است که ورزش خوی را به دور از حواشی ها پیش ببریم.

وی خواستار توجه جدی اداره ورزش و جوانان به ورزش قهرمانی و سرمایه گذاری روی نوجوانان و جوانان و ارتقای زیرساخت های ورزشی خوی شد.

رییس اداره ورزش و جوانان خوی نیز در این جلسه با بیان اینکه عمومی کردن ورزش از اولویت های اداره ورزش و جوانان است، تصریح کرد: برای رشد و شکوفایی ورزش نیاز به همکاری و کمک تمام ادارات داریم تا بتوانیم هیئت های ورزشی در بخش های مختلف را راه اندازی کنیم.


برچسب ها: ورزش - ورزشی - هیئت های ورزشی - شهرستان خوی - شهرستان - زیرساخت ها - فرماندار
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های ورزشی خوی ارتقا یابد

زیرساخت های ورزشی خوی ارتقا یابد