مطالب مرتبط:
انتقاد آمریکا از اقدام تل آویو علیه دیپلمات های نروژ
واشنگتن پست: تل آویو نگران است که سامانه های دفاع هوایی حتی با حمایت آمریکا نتوانند به طور کامل با یک حمله گسترده مقابله کنند
واکنش آمریکا به لغو  اعتبارنامه دیپلمات های نروژی از سوی اسراییل
اسراییل صدای آمریکا را درآورد / واکنش به لغو اعتبارنامه دیپلمات های یک کشور
اتحادیه اروپا لغو اعتبارنامه دیپلمات های نروژ از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 17:002024-08-09بين الملل

انتقاد آمریکا از اقدام تل آویو علیه دیپلمات های نروژ


سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت: نروژ سابقه ای طولانی در ایفای نقش سازنده در تعامل با اسراییل برای ارتباط با تشکیلات خودگردان فلسطین دارد.

- وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا با انتقاد از اسراییل به دلیل لغو وضعیت دیپلماتیک هشت دیپلمات نروژی در تشکیلات خودگردان فلسطین انتقاد کرد و گفت اسلو نقش مهمی در خاورمیانه ایفا کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت: نروژ سابقه ای طولانی در ایفای نقش سازنده در تعامل با اسراییل برای ارتباط با تشکیلات خودگردان فلسطین دارد.

  سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: فکر نمی کنیم اقداماتی که مانع از ایفای آن نقش شود، مفید باشد.

  میلر همچنین به دیپلماسی محرمانه نروژ در میانجیگری توافقنامه مهم اسلو در سال 1993 که در کاخ سفید امضا شد و کمک آن به جمع آوری درآمدهای مالیاتی در نظر گرفته شده برای تشکیلات خودگردان فلسطین اشاره کرد.

  اسراییل روز پنجشنبه اعتبارنامه دیپلمات های نروژی را که با تشکیلات خودگردان فلسطین مستقر در رام الله در ارتباط بودند، لغو کرد.

  در بیانیه وزارت امور خارجه رژیم اسراییل ادعا شده است که این اقدام در واکنش به آنچه که طیف وسیعی از اقدامات ضداسراییلی و یکجانبه توسط دولت نروژ انجام شد، انجام گرفته است.


برچسب ها: تشکیلات خودگردان فلسطین - تشکیلات خودگردان - وزارت امور خارجه - سخنگوی وزارت امور خارجه - وزارت امور خارجه آمریکا - سخنگوی وزارت - آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آمریکا از اقدام تل آویو علیه دیپلمات های نروژ

انتقاد آمریکا از اقدام تل آویو علیه دیپلمات های نروژ