مطالب مرتبط:
فقط این 9 استان با بحران آب روبرو نیستند
مشارکت صنایع استان زنجان در مدیریت مصرف انرژی چشمگیر است
هشدار تداوم گرما در استان تهران/مصرف حامل های انرژی مدیریت شود
هشدار تداوم گرما در استان تهران/ مصرف حامل های انرژی مدیریت شود
هشدار تداوم گرما در استان تهران/مصرف حامل های انرژی مدیریت شود |
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1403 ساعت 14:452024-07-22اجتماعي

لزوم تشکیل ستاد مدیریت بحران در مراکز استان برای پیشگیری از حریق جنگل ها


سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور بر لزوم تشکیل ستاد مدیریت بحران در مراکز استان ها و شهرستان ها برای پیشگیری از حریق جنگل ها تاکید کرد.

- سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور بر لزوم تشکیل ستاد مدیریت بحران در مراکز استان ها و شهرستان ها برای پیشگیری از حریق جنگل ها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسن وحید در نشست پیشگیری از حریق در جنگل ها و مراتع که روز گذشته برگزار شد، وضعیت بحرانی حریق ها را عمدتا ناشی از بارش های خوب سال جاری دانست و افزود: در کنارعوامل طبیعی، عوامل انسانی نیز بسیار تاثیر گذار بوده است و به طور قطع با عاملان ایجاد حریق های عمدی در منابع طبیعی برخوردهای قانونی و قضایی می شود.

وی تاکید کرد: ستاد مدیریت بحران در مراکز استان ها و شهرستان ها برای موضوع حریق تشکیل شود و با توجه به ضرورت اطلاع رسانی، هماهنگی لازم برای حضور مدیران در صدا و سیما برای اطلاع رسانی و هشدار به عمل آید.

در این نشست سرهنگ علی ملکی آهنگران - فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی - با مروری بر وضعیت حریق های سال جاری از بعد فقرات و سطح گفت: طی سال جاری 790 فقره آتش سوزی در جنگل ها و مراتع به ثبت رسیده و بر اثر آن 18 هزار و 228 هکتار از عرصه های طبیعی دچار سوختگی شده است که 85 درصد این حریق ها سطحی گزارش شده اند.


برچسب ها: ستاد مدیریت بحران - مدیریت بحران - منابع طبیعی و آبخیزداری - مراکز استان ها - سازمان منابع طبیعی - منابع طبیعی - شهرستان ها
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل ستاد مدیریت بحران در مراکز استان برای پیشگیری از حریق جنگل ها

لزوم تشکیل ستاد مدیریت بحران در مراکز استان برای پیشگیری از حریق جنگل ها