مطالب مرتبط:
نشست خبری رییس پلیس راهور فراجا با اصحاب رسانه
نشست مدیر کل صدا و سیمای فارس با اصحاب رسانه
عملکرد اصحاب رسانه کردستان نیاز به شفافیت دارد
قدردانی رییس بنیاد شهید از اصحاب رسانه
نشست صمیمانه استاندار اصفهان با اصحاب رسانه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 00:252024-08-06سياسي

ساماندهی خبرنگاران، دغدغه اصحاب رسانه


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: از دغدغه اصحاب رسانه ساماندهی خبرنگاران است که تبعات بسیاری دارد و بنا داریم با کمک فعالان این طرح محقق شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای مازندران، احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در برنامه گفتگوی ویژه خبری گفت: خبرنگاران نقش مهمی در آگاهی بخشی جامعه دارند و این روز به دلیل شهادت شهید صارمی روز خبرنگار نامیده شد.

وی با بیان اینکه مازندران از استان های فعال در حوزه رسانه است، افزود: 700 خبرنگار فعال در استان داریم که در سامانه جامع فرهنگ و ارشاد و یا بسیج رسانه و خانه مطبوعات ثبت است و قصد داریم در این زمینه ساماندهی داشته باشیم تا بتوانیم آمار دقیقی داشته باشیم.

 این مسئول با تاکید بر اینکه 28 شهید حوزه رسانه داریم خاطرنشان کرد: ارتباط بین رسانه و توسعه با نظرات متفاوتی روبروست، اما نقش رسانه در نوآوری جامعه انکارناپذیر است و رسانه با شناسایی ضعف ها و با نشان دادن نارسایی ها می توانند بهترین ابزار برای توسعه و آبادانی باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همچنین بیان کرد: اگر ظرفیت رسانه را پای کار بیاوریم به توسعه دست می یابیم.

 آهنگر اظهار کرد: امروز در جهان از رسانه به عنوان یک قدرت استفاده می شود و باید فرهنگ سواد رسانه ای در جامعه ایجاد شود تا بتوانی


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - خبرنگار - رسانه - مازندران
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی خبرنگاران، دغدغه اصحاب رسانه

ساماندهی خبرنگاران، دغدغه اصحاب رسانه