مطالب مرتبط:
رهیافت های فناوری های نوین در علوم پزشکی
اولین گروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی اراک به مرز مهران اعزام شد
اعزام اولین گروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی اراک به مرز مهران
ثبت نام وام تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز شد
کاروان درمانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به کربلا اعزام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 16:502024-08-13پزشكي

افزایش 10رشته جدید به دانشکده های علوم پزشکی هرمزگان


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جمع خبرنگاران استان گفت:استان هرمزگان با دارا بودن 13شهرستان توانسته در تمامی حوزه های بهداشتی و درمانی خدمات خوب را به جامعه آن ارائه دهد.

- ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جمع خبرنگاران استان گفت:استان هرمزگان با دارا بودن 13شهرستان توانسته در تمامی حوزه های بهداشتی و درمانی خدمات خوب را به جامعه آن ارائه دهد.

غلامعلی جاودان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، امروز سه شنبه 23مرداد، در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه سلامت افزود: از مهمترین مطالبات دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در دولت سیزدهم تاسیس دانشکده علوم پزشکی در شرق و غرب استان بوده است و افزودن 10رشته جدید به دانشگاه این دانشکده ها است.

جاودان با اشاره به کمبود نیرو مراکز بهداشتی درمانی در استان تاکید کرد: بر این اساس که بیشتر دانشجویان ورودی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از استان های همجوار هستند و بعد از اتمام تحصیلات به استان خود باز می گردند و نیاز است دانش آموزان مان را برای تحصیل در رشته های مورد نیاز تشویق کنیم.

وی با توجه به آمار تب دنگی در استان بیان کرد: در یک هفته گذشته با ثبات بیماری روبرو بوده ایم ،اما با وجود این پشه نگرانی ما را در برخی موارد دیگر مانند بارندگی وتجمع آب های راکت در سطح شهر می تواند چالش ب


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی - رییس دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم - هرمزگان - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10رشته جدید به دانشکده های علوم پزشکی هرمزگان

افزایش 10رشته جدید به دانشکده های علوم پزشکی هرمزگان