مطالب مرتبط:
روایت خبرنگار لرستانی از پیاده روی زائران حسینی (ع)
ارائه حدود 12 هزار خدمت بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی
موکب لاسجرد سرخه ؛ محلی برای استراحت زائران اربعین حسینی
همایش پیاده روی اربعین حسینی در پاتاوه
ویدیو/ حضور پرشور زائران اربعین حسینی در حرم امیرالمومنین(ع)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 09:352024-08-19پزشكي

تولیدات درمانی دانش بنیانها، آماده ارائه به زائران پیاده حسینی و رضوی


، رییس پارک علم وفناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری در حوزه دارویی، به تولید محصولاتی دست یافته اند که در پیاده روی اربعین می تواند تا حدود زیادی در کاهش مشکلات زائران موثر باشد.

  دکتر محسن تفقدی افزود: برخی از دستاورد های پارک علم و فناوری سلامت شامل محصولاتی است که می تواند برای زائرین اربعین حسینی در داخل و خارج از کشور از نظر پیشگیری، بهداشت و درمان بسیار مفید، موثر و ارزشمند باشد.

  وی تصریح کرد: برخی از این محصولات شامل اسپری های دافع حشرات، ضد قارچ و ضد سوزش ناشی از عرق سوزی بدن در هوای گرم، ضد درد و تسکین دهنده کوفتگی عضلات و نیز محصولاتی مانند شریان بند و کیف کمک های اولیه در حوادث غیرمترقبه و ترافیکی و جیره های غذایی است که به صورت بسته بندی های فردی و گروهی قابل ارائه است.

  معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: با توجه به وجود نیزار های زیاد در مسیر زائران اربعین و تخم ریزی پشه آئدس در این مناطق، اسپری دفع حشرات می تواند کمک موثری به زائران اربعین کند.

  دکتر تفقدی با اشاره به اینکه محصولات تولیدی شرکت های دانش بنیان در این حوزه به 340 موکب معرفی شده است، بیان داشت: همچنین این محصولات در نمایشگاه زیارت و سفر که در حرم رضوی برپا شده است، به مخاطبین مع


برچسب ها: پارک علم و فناوری - محصولات - فناوری سلامت - علم و فناوری - دانشگاه علوم پزشکی مشهد - پارک علم و فناوری سلامت - دانش بنیان
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات درمانی دانش بنیانها، آماده ارائه به زائران پیاده حسینی و رضوی

تولیدات درمانی دانش بنیانها، آماده ارائه به زائران پیاده حسینی و رضوی