مطالب مرتبط:
سه هزار واحد مسکونی تا پایان امسال در استان اردبیل بهره برداری می شود
بهره برداری از 51 پروژه آب و فاضلاب در چهارمحال و بختیاری
بهره برداری از 3 شهرک صنعتی در کردستان
هفته دولت 6 طرح گردشگری در کردستان بهره برداری می شود
بهره برداری از 90 طرح آموزشی ، ورزشی و پرورشی در استان اصفهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 13:352024-08-20اقتصادي

بیش از 2000 واحد مسکونی در گلستان به بهره برداری خواهد رسید


مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: در هفته دولت امسال دو هزار و 900 واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان به بهره برداری خواهد رسید.

- گرگان- مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: در هفته دولت امسال دو هزار و 900 واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد حسینی ظهر سه شنبه در سومین قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت اظهار کرد: در بحث نهضت ملی مسکن بالغ بر 6 هزار و 332 متقاضی مسکونی در شهرهای استان به ویژه گرگان و گنبد وجود دارد که بخشی از آن اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه امروز روستاهای استان گلستان به کارگاه های ساخت مسکن تبدیل شده است، افزود: تسهیلات پرداختی برای واحدهای مسکونی در گلستان از 50 میلیون تومان به 350 میلیون رسیده است و ما در این مدت شاهد سه تا چهار برابری تسهیلات بودیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: طی این سه سال ساخت 70 هزار واحد مسکونی از تعهدهای راه و شهرسازی استان بود که 57 هزار و 800 واحد ساختمانی پروانه ساختمانی دریافت کردند و 40 هزار واحد وارد عملیات اجرایی شدند.

وی یادآور شد: طی سه سال گذشته به مناسبت های مختلف تعداد هفت هزار و 200 واحد در استان افتتاح و 10 هزار واحد به مرحله بهره برداری رسید.


برچسب ها: مدیرکل راه و شهرسازی استان - مدیرکل راه و شهرسازی - روستاهای استان - راه و شهرسازی - استان - استان گلستان - واحد مسکونی
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2000 واحد مسکونی در گلستان به بهره برداری خواهد رسید

بیش از 2000 واحد مسکونی در گلستان به بهره برداری خواهد رسید