مطالب مرتبط:
امتیاز جدید صمت به صادرکنندگان محصولات دانش بنیان
اعلام قیمت طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو تا 5 شهریور
زمان دقیق قرعه کشی محصولات ایران خودرو
قیمت محصولات ایران خودرو امروز چهارشنبه 31 مرداد 1403 + جدول
زمان دقیق قرعه کشی محصولات ایران خودرو اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 13:552024-08-21اقتصادي

عرضه محصولات دانش بنیان ایران در بزرگترین رویداد نمایشگاهی کوبا


با برپایی پاویون اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در بزرگترین رویداد نمایشگاهی کوبا زمینه عرضه و ورود محصولات دانش بنیان، خلاق و نوآور ایران ساخت به بازار این کشور فراهم می شود.

- با برپایی پاویون اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در بزرگترین رویداد نمایشگاهی کوبا زمینه عرضه و ورود محصولات دانش بنیان، خلاق و نوآور ایران ساخت به بازار این کشور فراهم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، سازمان توسعه همکاری های علمی و فناوری بین المللی با هدف حمایت کمک به ورود شرکت های دانش بنیان به بازار کشور کوبا، پاویون شرکت های دانش بنیان را در چهلمین نمایشگاه بین المللی هاوانا (FIHAV) برگزار کند.

در این رویداد که از 14 تا 19 آبان سال جاری به میزبانی کشور کوبا برگزار می شود، پاویون شرکت های دانش بنیان در کنار سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، اتاق بازرگانی ایران و سازمان توسعه تجارت در سالن اختصاصی ایران برپا خواهد شد.

این رویداد، بزرگ ترین نمایشگاه کوبا است که به صورت سالانه در ماه نوامبر در مرکز نمایشگاهی شهر هاوانا توسط وزارت تجارت و سرمایه گذاری خارجی، اتاق بازرگانی کوبا و گروه تجاری پالکو برگزار می شود.


برچسب ها: دانش بنیان - شرکت های دانش بنیان - محصولات دانش بنیان - پاویون شرکت های دانش بنیان - جمهوری اسلامی ایران - شرکت های دانش - بنیان
آخرین اخبار سرویس:

عرضه محصولات دانش بنیان ایران در بزرگترین رویداد نمایشگاهی کوبا

عرضه محصولات دانش بنیان ایران در بزرگترین رویداد نمایشگاهی کوبا