مطالب مرتبط:
شهروندان ماهانه چقدر گوشت مصرف می کنند؟/ قارچ و سویا جایگزین گوشت قرمز در سفره مردم
صنعا: امنیت خلیج فارس و شبه جزیره عربستان تنها با یمنی باثبات محقق می شود
چین: طرح اشتراک گذاری هسته ای تهدیدی برای امنیت جهان است
امنیت، سهولت، سلامت، معنویت و عزت، اهداف اصلی برنامه های امسال
نماینده پارلمان ایسلند و رییس کمیسیون امنیت ملی دیدار کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 15:502024-07-29سياسي

امنیت مردم خط قرمز پلیس است


جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف بیش از 62 درصدی سرقت ها توسط پلیس گفت: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین حسن پور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان فومن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: امروز افتخار این داشتیم که در شهر مرجع عالیقدر جهان تشیع آیت الله بهجت و دیار مردمان انقلابی و همیشه در صحنه باشیم.

وی با بیان اینکه امنیت در همه جوامع دنیا در طول دوران تاریخ همواره از جایگاه بالایی برخوردار بوده است، افزود: فتح قله های پیروزی داشتن امنیت است چرا که این مهم بهای خون 260 هزار شهید از ابتدای انقلاب تاکنو ن بوده است.

سرهنگ حسن پور با اشاره به اینکه برای ماندگاری این نظام خون های بسیاری ریخته شده است، ادامه داد: برای اعتلای امنیت همگان باید تلاش کنند چرا که یک تکلیف است و خدا را شکر امنیت مطلوبی در جمهوری اسلامی ایران برقرار است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه امروز امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است، تصریح کرد: تمام نا امنی هایی که در دنیا شاهد آن هستیم از آمریکا و اسراییل کودک کش است.

وی با اشاره به اینکه موضوع نظم و امنیت برای نیروی انتظامی یک تکلیف است و هر فردی بخواهد برای مردم ایجاد مزاحمت کند پلیس در چارچوب قانون با وی برخورد خ


برچسب ها: امنیت - فرمانده انتظامی - خط قرمز پلیس - فرمانده انتظامی شهرستان - امنیت مردم - مراسم تکریم و معارفه - جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

امنیت مردم خط قرمز پلیس است

امنیت مردم خط قرمز پلیس است