مطالب مرتبط:
توضیح قوه قضاییه درباره حکم شروین حاجی پور
توضیح قوه قضاییه درباره حکم شروین حاجی پور
آخرین وضعیت شروین حاجی پور/ اظهارات مهم قوه قضاییه درباره حکم شروین
توضیحات قوه قضاییه درباره حکم شروین حاجی پور
تأکید رییس قوه قضاییه براجرای دستورالعمل کاهش جمعیت زندانیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 08:552024-08-06سياسي

توضیح قوه قضاییه درباره حکم شروین حاجی پور


قوه قضاییه در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازویژه روزنامه اعتماد در خصوص حکم شروین حاجی پور در قالب یک جوابیه فرآیند رسیدگی به پرونده خواننده ترانه معروف «برای» را تشریح کرده است.

- قوه قضاییه در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازویژه روزنامه اعتماد در خصوص حکم شروین حاجی پور در قالب یک جوابیه فرآیند رسیدگی به پرونده خواننده ترانه معروف برای را تشریح کرده است.

 عباس عبدی در اعتماد یادداشتی با عنوان بازتاب های منفی برخی احکام در جامعه که در روز 14 مرداد به عنوان تیتر یک این رسانه منتشر شده است، به نکاتی اشاره نموده که نیازمند توضیح و تبیین هستند.

ضمن تشکر از این روزنامه ونویسنده که به موضوعات و مسائل حقوقی و قضایی توجه دارند و استقبال از این رویکرد، تاکید می شود یکی از ارکان تاثیرگذار در فصل الخطاب تلقی شدن احکام قضایی که اتفاقا مورد دغدغه نویسنده محترم یادداشت نیز بوده است، رسانه ها و نحوه اطلاع رسانی آن ها از احکام و پرونده ها است و بر همین اساس انتظار می رود اطلاعات دقیقی به مخاطبان ارایه گردد.

یادداشت مذکور از چند جهت دارای اشکالات و اشتباهاتی است و می تواند مخاطب محترم را دچار خطا کند که در ادامه به آن ها اشاره می شود: 1-در نقدِ روش شناختی نگارش یادداشت و نحوه انتشار آن باید تاکید کرد: این یادداشت با تیتر بازتاب های منفی برخی احکام در جامعه در صفحه اول


برچسب ها: قوه قضاییه - روزنامه اعتماد - قضایی - روزنامه - اعتماد - خواننده - نویسنده
آخرین اخبار سرویس:

توضیح قوه قضاییه درباره حکم شروین حاجی پور

توضیح قوه قضاییه درباره حکم شروین حاجی پور