مطالب مرتبط:
اقدامات بانک مرکزی در اجرای طرح توسعه نظامات بانکی بین المللی
اجرای طرح از آبخیز تا جالیز در بارده
اجرای طرح مطالعاتی اگو شهر ضیاآباد
درخشش دانش آموزان ایرانی در المپیادجهانی اختراعات/اجرای بیش از 4 هزار طرح سلامت
اجرای طرح از آبخیز تا جالیز در روستای بارده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 15:452024-07-25سياسي

اجرای طرح هادی در روستاها گامی مهم برای توسعه و آبادانی


اجرای طرح هادی در روستاها گامی مهم برای توسعه، عمران و آبادانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان لنگرود با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، فرماندار لنگرود، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لنگرود و معاونین فرماندار در فرمانداری لنگرود برگزار شد.

حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در این جلسه ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت ها و اقدامات انجام شده، در خصوص طرح نهضت ملی مسکن برنامه های پیش روی بنیاد مسکن در این شهرستان را تشریح کرد.

وی با اشاره به اهداف در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در صورت افزایش و تأمین اعتبار لازم قدم های مؤثری در زمینه اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان با برنامه ریزی و زمانبندی مناسب برخواهیم داشت چون اجرای طرح هادی در روستاها گامی مهم برای توسعه، عمران و آبادانی روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان می باشد که با اجرای صحیح آن، سیمای روستا تغییر می یابد که این نیز به نوبه خود سبب رضایت عمومی مردم می شود.

ابراز رضایت از عملکرد بنیاد مسکن محمد رضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود در این دیدار از عملکرد جهادی بنیاد مسکن در زمینه مقاوم سازی مساکن روستایی، اعطای سند مالکیت به روس


برچسب ها: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - بنیاد مسکن انقلاب - بنیاد مسکن - انقلاب اسلامی - مدیرکل بنیاد مسکن - شهرستان - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح هادی در روستاها گامی مهم برای توسعه و آبادانی

اجرای طرح هادی در روستاها گامی مهم برای توسعه و آبادانی