مطالب مرتبط:
نادر کهنمی پیشکسوت فوتبال و مربی علی دایی درگذشت
نادر کهنمی درگذشت
نادر کهنمی درگذشت
معجزه عشق زن مرحوم قهرمان ملی پوش ، مدال طلای المپیک را برایش هدیه آورد + کلیپ تاثیرگذار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 08:452024-08-10ورزشي

مرحوم نادر کهنمی سابق بالخیرات بود


اردبیل_ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با صدور پیامی اعلام کرد: مرحوم نادر کهنمی به واسطه سابق بالخیرات بودن از یادها فراموش نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در این پیام که شامگاه جمعه و در پی درگذشت پیشکسوت فوتبال اردبیل منتشر شد، آیت الله سیدحسن عاملی اظهار کرد: با نهایت اسف و تأسف از خبر ارتحال افتخار بزرگ ورزش اردبیل، قهرمان بزرگ عرصه فوتبال، کاپیتان محبوب تیم های فوتبال اردبیل، مربی ستارگان بزرگ فوتبال کشور و الگوی ارزنده جامعه ورزشی آقای نادر کهنمی طاب ثراه مطلع شدیم.

در این پیام آمده است: خصوصیات روحی و اخلاقی آن عزیز از دست رفته جاذبه دلنشین آن پیشکسوت بزرگ ورزش، تدین، ایمان و تقید حضور در جمعه و جماعات مخصوصاً سابق بالخیرات بودن آن یار دیرین مانع از فراموش کردن آن عزیز است.

امام جمعه اردبیل در این پیام خاطرنشان کرد: انس ضایعه مولمه را به جامعه ورزشی استان و خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض کرده برای روح آن دوست گرامی علو درجات و اسنی المقامات و عنایات خاصه خداوندی را مسالت دارم.


برچسب ها: اردبیل - امام جمعه اردبیل - فوتبال اردبیل - فوتبال - نماینده ولی فقیه در استان - آیت الله سیدحسن عاملی - امام جمعه
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم نادر کهنمی سابق بالخیرات بود

مرحوم نادر کهنمی سابق بالخیرات بود