مطالب مرتبط:
آمایش سرزمینی و برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور از جمله اقدامات مهم در تاریخ ورزش کشور است
پیام تاریخی عملیات مرصاد چه بود؟
غروب فروغ جاویدان در عملیات مرصاد
پدافند هوایی چشم و گوش بیدار عملیات مرصاد بود
بیانیه ارتش به مناسبت سالروز عملیات مرصاد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 12:052024-07-27سياسي

عملیات «مرصاد» در تاریخ کشور ماندگار است


فرمانده سپاه نبی اکرم(ص ) استان کرمانشاه گفت: عملیات غرورآفرین مرصاد یادآور ایستادگی جانانه مردم و شهامت و ایثار رزمندگان در دفاع از خاک کشور در برابر منافقین است که تا ابد در تاریخ کشور ماندگار شده است.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص ) استان کرمانشاه گفت: عملیات غرورآفرین مرصاد یادآور ایستادگی جانانه مردم و شهامت و ایثار رزمندگان در دفاع از خاک کشور در برابر منافقین است که تا ابد در تاریخ کشور ماندگار شده است.

سردار بهمن ریحانی، امروز(ششم مرداد) در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد که د رمحل یادمان مرصاد برگزار شد، با بیان اینکه در عملیات مرصاد همه مردم ایران اسلامی با هر نوع سلیقه و گرایش فکری برای مقابله با منافقین با هم همراه شدند، اظهار کرد: عملیات غرورآفرین مرصاد یادآور ایستادگی جانانه مردم و شهامت رزمندگان در دفاع از خاک کشور است.

وی ولایتمداری را مولفه اصلی پیروزی در برابر جبهه نفاق در جریان عملیات مرصاد عنوان کرد و افزود: آنچه پیروزی در عملیات مرصاد را برای رزمندگان رقم زد، داشتن روحیه شهامت و شهادت طلبی مردم و رزمندگان بود.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص ) استان کرمانشاه اضافه کرد: تهاجم جبهه نفاق در پایان جنگ تحمیلی طوفانی بود که اگر مردم پای کار نبودند و قاطعیت حضرت امام(ره) در صدور فرمان مقابله با


برچسب ها: عملیات - مرصاد - استان کرمانشاه - کشور - رزمندگان - ایستادگی - کرمانشاه
آخرین اخبار سرویس:

عملیات «مرصاد» در تاریخ کشور ماندگار است

عملیات «مرصاد» در تاریخ کشور ماندگار است