مطالب مرتبط:
ناترازی انرژی؛ ابر بحران ایران تا سال 1410/ قطعی برق صنایع اولین نشانه های بحران است/ مسدودسازی سرمایه گذاری خارجی در بهشت انرژی!
پدیده تیم ملی فوتبال ایران راهی پرسپولیس شد + سند
پشت پرده ملاقات ناصر محمدخانی و اسطوره استقلال با ستاره مطرح سینمای ایران چه بود ؟ + سند
پدیده تیم ملی فوتبال ایران راهی پرسپولیس شد + سند
والیبال قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا- قطر و ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 11:152024-07-26سياسي

7 هدف کلان سند هوش مصنوعی/ رتبه دهم ایران تا سال 1412


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه سند هوش مصنوعی مبتنی بر 7 هدف کلان تدوین شد، گفت: بر اساس افق در نظر گرفته شده در این سند در سال 1412 و تأکیدات مقام معظم رهبری قرار است ایران به 10 کشور برتر و پیشرو در حوزه هوش مصنوعی تبدیل شود.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه سند هوش مصنوعی مبتنی بر 7 هدف کلان تدوین شد، گفت: بر اساس افق در نظر گرفته شده در این سند در سال 1412 و تأکیدات مقام معظم رهبری قرار است ایران به 10 کشور برتر و پیشرو در حوزه هوش مصنوعی تبدیل شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب درباره جزییات تصویب سند هوش مصنوعی اظهار کرد: سند ملی هوش مصنوعی به عنوان سندی مرجع برای فعالیت در حوزه هوش مصنوعی در همه ابعاد تدوین شده است.

در واقع بر اساس افق در نظر گرفته شده در این سند در سال 1412 و تأکیدات مقام معظم رهبری قرار است ایران به 10 کشور برتر و پیشرو در حوزه هوش مصنوعی تبدیل شود، برای دستیابی به این چشم انداز باید زیرساخت های لازم فراهم شود؛ در غیر این صورت چنین هدفی محقق نخواهد شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هدف مهم این سند، استقرار مؤلفه های تمدن نوین اسلامی با برخورداری از زیست بوم هوش مصنوعی پیشرفته و نوآور مبتنی بر اصول و ارزش های اسلامی، اتکا بر قابلیت


برچسب ها: هوش مصنوعی - مصنوعی - شورای عالی انقلاب فرهنگی - مقام معظم رهبری - شورای عالی انقلاب - مقام معظم - انقلاب فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

7 هدف کلان سند هوش مصنوعی/ رتبه دهم ایران تا سال 1412

7 هدف کلان سند هوش مصنوعی/ رتبه دهم ایران تا سال 1412