مطالب مرتبط:
تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (3 مرداد 1403)
سرزمین آفتاب پنجم مرداد 207 شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب کرد
پازل کلید mini game امشب همستر کمبات 2 مرداد 1403 سه شنبه/ مینی گیم پنجم
روز های آلوده اراک در ایستگاه 24
استمرار آلودگی هوا در شهرهای اراک و شازند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 09:052024-07-24سياسي

پنجم مرداد سند هویتی مردم اراک


پنجم مرداد سند هویت برای مردم اراک است و این روز باید به درستی برای نسل جوان و آینده کشور معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک ؛ سردار عمومهدی در نشست خبری پنج پنج، روز حماسه، ایثار و مقاومت شهر اراک، گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از دوران های طلایی، افتخارآفرین و سند هویتی و میراث تاریخی برای کشور است که هرآنچه در خصوص آن بیان شود، کم است.

او افزود: این افتخار بزرگ باید بیشتر از قبل به دنیا و جوانان کشور معرفی شود و بدانند که جمهوری اسلامی ایران چگونه با دست خالی و بعد از دوران کوتاهی از انقلاب اسلامی توانست مقابل کشور های استکباری تا بن دندان مسلح بایستد.

فرمانده سپاه روح الله استان گفت: مردم اراک و استان مرکزی هم افتخارات زیادی در طول انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس دارند که یکی از مهمترین آنها در روز پنجم مرداد است که مردم اراک در این روز حماسه آفریدند.

سردار عمومهدی افزود: پنجم مرداد سند هویتی برای استان مرکزی و مردم اراک است که قابل گسترش و مطرح کردن است و باید جوانان را با این سند هویتی بیشتر آشنا کرد.

او با اشاره به اینکه روز پنجم مرداد باید به عنوانی زیبا و به نام مردم اراک ثبت شود، گفت: دشمن در دفاع مقدس بار ها شهر اراک و کارخانه های این شهر را بمباران کرد، اما کارگران این واحد ها بلافاصله بعد


برچسب ها: دوران هشت سال دفاع مقدس - فرمانده سپاه روح الله - هشت سال دفاع مقدس - انقلاب اسلامی - اراک - فرمانده سپاه - سند هویت
آخرین اخبار سرویس:

پنجم مرداد سند هویتی مردم اراک

پنجم مرداد سند هویتی مردم اراک