مطالب مرتبط:
حکایت پدری راننده که 18 سال در جاده از پسر اوتیسمی اش مواظبت می کرد | این پدر از یک شرکت خودرویی، کامیونی هدیه دریافت کرد+ویدئو
کارت های بازی همستر کامبت فردا 6 مرداد 1403 و دریافت 5 میلیون سکه رایگان
دریافت حکم همسان سازی بازنشستگان+ آموزش
کارت های دریافت جایزه 5 میلیونی همستر امروز جمعه 5 مرداد+ عکس
سه کارت های بازی همستر کامبت شنبه 6 مرداد ارائه شد | 5 میلیون سکه رایگان دریافت کنید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 10:352024-07-27سياسي

تمام دانشنامه های پیش از سال 95 باید کد صحت دریافت کنند


مدیر کل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: تمام دانشنامه های پیش از سال 95 که فاقد کد صحت هستند، باید کد صحت دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، دکتر حامد ثقفی گفت: مجلس شورای اسلامی در سال 1401 قانونی را با عنوان قانون مدیریت داده ها و اطلاعات ملی به تصویب رساند که از آن به قانون مدام یا دوام نیز یاد می شود.

وی ادامه داد: مورد دهم این قانون مربوط به پایگاه اطلاعات و مدارک تحصیلی کشور است که متولی آن وزارت علوم شناخته شد؛ بر این اساس سال گذشته سازمان امور دانشجویان این پایگاه را ایجاد کرد و طی یک بازه زمانی به بررسی مدارک نامزدهای مجلس شورای اسلامی پرداخت.

مدیر کل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان افزود: علاوه بر پایگاه موجود سامانه ای نیز تحت عنوان https://codesehat.

ir/ طراحی شده است که حوزه علمیه، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی به آن متصل شده اند و اطلاعات دانش آموختگان و دانشجویان خود را در آن بارگذاری می کنند.

وی با بیان اینکه تقویت این پایگاه در دستور کار قرار دارد؛ اظهار کرد: در ابتدای راه اندازی این پایگاه، اطلاعات حدود دو و نیم میلیون نفر که از فارغ التحصیلان سال 99 به بعد و دارای کد صحت بودند در آن بارگذاری شد اما از آنجایی که ما حدود 12 میلیون نفر فارغ التحصیل داریم


برچسب ها: سازمان امور دانشجویان - امور دانشجویان - دانش - دانشجویان - مجلس شورای اسلامی - سازمان - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

تمام دانشنامه های پیش از سال 95 باید کد صحت دریافت کنند

تمام دانشنامه های پیش از سال 95 باید کد صحت دریافت کنند