مطالب مرتبط:
مهاجرت، خودکشی و فرسودگی چالش های حوزه بهداشت و درمان/ خودکشی 10 پزشک جوان از ابتدای سال 1403
وزارت بهداشت: مردم در این ساعات زیر نور خورشید قرارنگیرند
ادعای شیوع «گال» در برخی روستاها/ وزارت بهداشت چه پاسخی داد؟
هشدار وزارت بهداشت برای خروج از خانه/ در این ساعات از خانه خارج نشوید
وضعیت خطرناک اشعه ماورای بنفش /هشدار وزارت بهداشت؛ انکار هواشناسی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 07:402024-07-27پزشكي

ضرورت رعایت بهداشت فردی دراستخرهای عمومی


مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ضرورت رعایت بهداشت فردی دراستخرهای عمومی رعایت بهداشت فردی دراستخرهای عمومی برای پیشگیثری از ابتلا به بیماری های مختلف ضرورت دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابورگفت: شــنا یکی از ورزش ها و سرگرمی های بســیار مناسب و لذت بخش برای کلیه افراد در سنین مختلف محسوب می شــودکه درهوای گرم تابستان طرفداران زیاد دارد.

ابوالفضل آهی افزود: استخر های عمومی که از آب به طور مشترک استفاده می شود به راحتی می توانند بعضی بیماری ها را انتقال دهند.

او گفت:آب یک محیط عالی برای انتقال و رشد موجودات ذره بینی بیماری زایی است که عامل بیماری های پوســتی، قارچی، اختلالات روده ای، اسهال و ناراحتی های چشم و گوش است.

وی استفاده ازوسایل شنای اختصاصی و تمیز،مجاز نبودن خوردن و آشامیدن یا جویدن آدامس در داخل استخر ،ممنوع بودن افرادمبتلا به هر گونه التهاب چشم، آبریزش بینی، زخم، بیماری پوستی به داخل استخر ،ممنوعیت استفاده از هر گونه لوسیون و پماد یا کرم قبل از شنا وضرورت قراردادن 21 ثانیه ای پاهاقبل از ورود به استخر درحوضچه کلر را از ضروریات استفاده از استخر های عمومی دانست.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی نیشابور - معاونت بهداشت دانشگاه - رعایت بهداشت - دانشگاه علوم پزشکی - بهداشت فردی - بهداشت - سلامت محیط و کار
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رعایت بهداشت فردی دراستخرهای عمومی

ضرورت رعایت بهداشت فردی دراستخرهای عمومی